تاریخ انتشار: 1402/02/15 20:33
کد خبر: 6803

عذرخواهی مسی به دلیل سفر به عربستان

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بابت سفر غیرمجازش به عربستان سعودی از مسئولان باشگاه و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مسی به دلیل سفر به عربستان

جنجالی که لیونل مسی با بی‌توجهی به دستور کادر فنی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به راه انداخت سرانجام او را مجبور به عذرخواهی کرد.

مسی یک روز پس از شکست خانگی PSG برابر لوریان در ابتدای هفته جاری، بدون در نظر گرفتن لغو مرخصی دو روزه‌اش از سوی کریستوف گالتیه، برای انجام تعهدات کاری‌اش در عربستان سعودی به عنوان سفیر گردشگری این کشور راهی ریاض شد که این اقدام او با انتقاد باشگاه و اعتراض شدید و بعضاً اهانت‌آمیز هواداران مواجه شد که البته باشگاه آنها را محکوم کرد.

ستاره آرژانتینی اما امروز تصمیم گرفت که به جنجال‌ها خاتمه دهد و به همین منظور کلیپی در فضای مجازی منتشر و در آن بابت سفرش به عربستان سعودی عذرخواهی کرد.

لیونل مسی که بابت تصمیمش با محرومیتی دو هفته‌ای از سوی باشگاه مواجه شده، در پیام ویدئویی خود گفت: بعد از اتفاقاتی که رخ داد لازم دانستم که این ویدئو را منتشر کنم. اول از همه مسلماً باید از هم‌تیمی‌هایم و باشگاه عذرخواهی کنم. فکر می‌کنم که طبق روال هفته‌های گذشته بعد از بازی‌های‌مان در لیگ مرخصی خواهیم داشت و به همین دلیل برای سفرم به عربستان که قبلاً هم یک بار آن را لغو کرده بودم و دیگر نمی‌شد آن را لغو کنم، برنامه‌ریزی کردم. باز هم تکرار می‌کنم که بابت کاری که انجام دادم از باشگاه و هم‌تیمی‌هایم عذر می‌خواهم و الان هم آماده پذیرش هر تصمیمی هستم که باشگاه برای من اتخاذ کند.

مسی به دلیل محرومیتش از سوی باشگاه در دو بازی بعدی پاریسی‌ها در لوشامپیونه برابر تروا و آژاکسیو حضور نخواهد داشت. گفته می‌شود مسی در پایان فصل از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد تا به بارسلونا برگردد اما این احتمال هم وجود دارد که او مانند رقیب قدیمی‌اش کریستیانو رونالدو از عربستان سعودی سردرآورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mkm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال مسی و رونالدو در عربستان