تاریخ انتشار: 1395/09/30 16:00
کد خبر: 241701

مرزبان:وینگو مربی با دانشی است

علی مرزبان بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اوضاع سیرجان را مساعد توصیف می‌کند.
مرزبان:وینگو مربی با دانشی است

مرزبان درباره عملکردشان در نیم فصل اول گفت: عملکردمان خوب بوده و در دیدار با بادران هم گفته بودم که تیم‌مان را بسته بودند که یک مقام خوب به دست بیاورد و در رتبه پنجم تا هشتم قرار بگیرد ولی کم‌کم در شروع مسابقات با شرایط تیم و نفرات خوبی که جذب کرده بودند اکثر هفته‌ها تیم‌مان در رتبه اول و دوم قرار داشت و در نهایت هم در جایگاه سوم قرار گرفتیم. در دیدار مقابل سپیدرود و پارس جنوبی جم هم که شکست خوردیم باید هر دو را پیروز می‌شدیم که در دیدار با سپیدرود یک پنالتی به حریف دادیم و 3 تک به تک را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و بازی پارس جنوبی دقیقه اول که گل خوردیم در دقیقه 20 اکبر صغیری و حمید گلزاری دو موقعیت صددرصد داشتند. در بازی با بادران هم آنها 10 نفره شده بودند و روی اشتباه فردی گل خوردیم. تیم مفت بازی نیستیم در کل شرایط خوب بوده و بهتر هم می‌شود.

او درباره تجربه کار با وینکو برای سومین هم می‌گوید: مربی‌ای است که خیلی زحمت می‌کشد، شاید نقطه ضعفی هم داشته باشد اما در کل مربی منضبط و منظمی است و بیشتر به فکر تیم، تمریناتی و آنالیز تیم حریف است. اکثر نکات بازی را یادداشت می‌کند و می‌داند چه می‌خواهد.

وی در مقایسه حضورش در مس کرمان و رتبه‌سومی این تیم و سیرجان اینطور توضیح می‌دهد: سیرجان حاشیه‌اش نسبت به مس کرمان خیلی کمتر است. در کرمان خیلی وینکو را اذیت کردند و چوب لای چرخش گذاشتند. پیش از امسال و تعطیلات نوروز پرونده وینکو را پیچیدند و حتی نگذاشتند برنامه‌هایش را اجرایی کند وگرنه در ادامه مدعی بودن و صعودمان قطعی بود اما متاسفانه آنطور شد. مسئولین سیرجان طبق صحبت‌هایی که با او انجام دادند هدفشان را مشخص کردند و خیلی به او سخت نمی‌گیرند اما در کل نتایج خوبی تا به اینجا به دست آوردیم.

خبرنگار: سمیه میر محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367rvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مس کرمان در دیداری دوستانه