تاریخ انتشار: 1395/12/25 13:12
کد خبر: 222835

استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران، درخشان در آسیا

نمایش آبی‌های پایتخت در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا پرگل بود.
استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران، درخشان در آسیا

استقلال تهران در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 2 بر صفر لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه آزادی با 6 امتیاز به صدر جدول گروه A رسید.

شاگردان منصوریان با یک شکست و دو پیروزی در مرحله رفت لیگ قهرمانان موفق شدند آمار خوبی را از خود در این مرحله بین نمایندگان ایرانی به جای بگذارند.

استقلال با ۶ گل زده بهترین خط حمله را در بین نمایندگان ایرانی دارد. آبی‌ها در بازی اول برابر الاهلی یک گل به ثمر رساندند. در هفته دوم مقابل نماینده عربستان به میدان رفتند و با 3 گل از سد آنها عبور کردند. در سومین هفته در ورزشگاه آزادی پذیرای لوکوموتیو ازبکستان بودند در حالیکه کارلوس کی‌روش تماشاگر این دیدار بود جوانان استقلال با عملکرد خوب با دو گل فرشید اسماعیلی و علی قربانی از سد این تیم گذشتند و بر صدر جدول گروه A تکیه بزنند.

نکته جالب گلزنان استقلال در سه هفته از لیگ قهرمانان، گلزنی 6 بازیکن است و در هر بازی یک بازیکن جدید به لیست گلزنان آسیایی استقلال اضافه شد. امید ابراهیمی، کاوه رضایی، محسن کریمی، لئوناردو پادوانی، علی قربانی و فرشید اسماعیلی موفق به گلزنی برای استقلال شدند.

جوانان استقلال اکنون با بهترین خط حمله و عملکرد در لیگ فوتبال ایران نیم نگاهی به پیراهن تیم ملی دارند تا در سطح بالاتری استعداد خود را نشان دهند و برای کشورشان افتخار کسب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjoza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه قوت تیم ملی، نقطه ضف تیم‌های باشگاهی