تاریخ انتشار: 1396/06/20 09:26
کد خبر: 183820

انصاری زوج شجاع در دفاع میانی خواهد بود یا در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت؟

محمد انصاری در دو فصل گذشته به عنوان دفاع وسط عملکرد بسیار خوبی داشته است.
انصاری زوج شجاع در دفاع میانی خواهد بود یا در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت؟

این بازیکن در بازی برگشت با الریان بهترین عملکرد آسیایی خود را با 85 درصد پاس صحیح، 8 توپگیری و 6 پیروزی در دوئل ثبت کرد اما پرسپولیس برای صعود، به عملکردی بهتر از این مدافع میانی نیاز دارد.

 

انصاریِ جوان در بازی رفت هم عملکرد نسبتا خوبی داشت اما روی گل اول الاهلی، از مقصران بود. تصاویر نشان دهنده این است که یارگیر سوما، انصاری بود اما مهاجم سوری در محوطه جریمه به راحتی صاحب توپ شد، به یار هم پاس داد و در ریباند در شرایطی آزادانه دروازه بیرانوند را فرو ریخت! 6 دقیقه بعد هم انصاری موفق به دفع توپ در یک سوم دفاعی خودی نشد تا دروازه پرسپولیس بار دیگر تا آستانه باز شدن قرار گیرد که تکل شجاع خلیل زاده مانع از گلزنی سفیدپوشان عربستانی شد. در گل دوم حریف سعودی، نمی توان انصاری را مقصر اصلی دانست اما او می‌توانست با تکلی صحیح مانع از رسیدن توپ به لئوناردوی برزیلی شود.

 

او در ادامه بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما از بازیکنی که پیش تر در پست دفاع چپ به کار گرفته شده، انتظار ها در حرکات هجومی بیشتر از این است. زوج او یعنی شجاع خلیل زاده در بازی رفت موفق به گلزنی شد و انتظار می رود انصاری هم در بازی برگشت از قد و قامت بالایش روی توپ های ایستگاهی، یا قدرت سانتر بالا برای بازی مستقیم استفاده کند.

 

هنوز کسی نمی‌داند انصاری زوج شجاع در دفاع میانی خواهد بود یا در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت اما او ثابت کرده در هر دو پست قابلیت بازی دارد. همین چند روز پیش در اولین بازی ملی مقابل کره جنوبی دفاع وسط بود خوش درخشید و چند روز قبل تر، مقابل سیاه جامگان دفاع چپ بود و عملکردی بسیار خوب داشت‌. حالا انتخاب برعهده برانکو ایوانکوویچ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wajkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های  محمود خوردبین در مورد رکورد  تاریخی اش