تاریخ انتشار: 1396/09/15 21:52
کد خبر: 170549

علت اصلی شکست های پیشین استقلال از زبان بازیکن این تیم

مهاجم استقلالی ها اظهارامیدواری می کند تا با پیروزی در دیدار پایانی نیم فصل فشار روانی از روی این تیم برداشته شده باشد.
علت اصلی شکست های پیشین استقلال از زبان بازیکن این تیم

علی قربانی گلزن تیم استقلال در دیدار برابر سپاهان پس از بازی با خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در رابطه با این دیدار گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک گل زیبا هم بزنیم. در نیمه دوم هم بازی را با گل آغاز کردیم. بعد از پیش افتادنمان سپاهان بازی را در دست گرفت اما نتوانست دروازه ما را باز کند و خدا را شکر ما با3 گل پیروز شدیم.

او در رابطه با گل نزدن مهاجمان استقلال در دیدارهای قبلی و شکسته شدن این طلسم توسط خود گفت: درست است که وظیفه مهاجم گلزنی است اما وقتی تیم گل نمی زند نمی توان تنها مهاجم را مقصر دانست. باید بررسی شود که مشکل از کجاست. خدا را شکرکه توانستیم در این بازی هم گل بزنیم و هم پیروز شویم. نشان دادیم روند رو به رشد خود را حفظ کردیم.

مهاجم استقلال در رابطه با فشار روانی روی مهاجمان این تیم گفت: بله، از ابتدای فصل همه ما استرس داشتیم. مخصوصا زمانی که موقعیت از دست می رفت استرس ما به شدت بالا می رفت و همین باعث می شد تا توپ های بعدی را نیز با فشار روانی ضربه بزنیم. اما امیدوارم این شرایط به پایان رسیده باشد و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم فشار را از روی تیم برداشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xkbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: امیدوارم تا فصل دوم بتوانم فارسی صحبت کنم / طبیعی است که ما جای پیشرفت داریم