تاریخ انتشار: 1396/09/22 13:59
کد خبر: 169559

بازیکن ردی حمید درخشان چطور از سوی برانکو قبول شد؟

بازیکن ردی حمید درخشان چطور از سوی برانکو قبول شد؟

 باشگاه پرسپولیس در دو دهه گذشته آنقدر در عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی ناشیانه عمل کرده است که بیش از 30 مورد پرونده شکایتی از این باشگاه در طول این مدت دیده می‌شود. هر مدیری که برای این باشگاه انتخاب شده در جذب مربی و بازیکن خارجی درنگ نکرده و قرارداد‌هایی را تنظیم کرده که در نوع خودشان بی‌سابقه بوده است. سرآمد آنها مانوئل ژوزه بود که پول قراردادش به اندازه بودجه یک فصل تیم‌ لیگ برتری بود و جالب اینکه همان مدیرانی که محمد رویانیان را برای عقد چنین قراردادی سرزنش میکردند خودشان با جذب بازیکنان اوکراینی و عقد قرارداد با آنتونی گولچ به نوعی تاریخ‌ساز شدند.

گولچ توسط درخشان رد شده بود

آنتونی گولچ در حالی سر از پرسپولیس درآورد که یک سال قبل از این اتفاق توسط یک واسطه با دستمزد 120 هزار دلار به حمید درخشان معرفی می‌شود اما او با دیدن فیلم بازی‌های این بازیکن او را رد کرد. ابتدای فصل قبل در حالی که همه هواداران پرسپولیس انتظار داشتند قرارداد لوکا ماریچ تمدید شود برانکو او را نخواست و گولچ را به باشگاه معرفی کرد. در واقع اگر طاهری و ترکاشوند در عقد قرارداد با گولچ عجله کردند به خواسته برانکو بود. شاید اگر الان پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته بود همه از برانکو انتقاد می‌کردند که چرا بازیکنی مثل گولچ را با آن همه تعریف و تمجید از وی جذب کرد اما بازی‌اش نداد.

200 هزار یوروی هدایتی کجا رفت؟

هدایتی در مصاحبه با برنامه نود به این نکته تاکید داشت که علی‌اکبر طاهری روز عقد قرارداد با  گولچ اصرار داشت؛ سریع 200 هزار یورو در اختیارش قرار دهم تا پیش قرارداد گولچ را پرداخت کند. در واقع قرار بود 100 هزار یورو از این پول هم به باشگاه شریف مولداوی بابت صدور رضایت نامه گولچ پرداخت شود. اما فقط 30 هزار یوروی آن به خود گولچ پرداخت شد. طاهری مدعی شد مابقی این پول را به بازیکنان اوکراینی تیمش به عنوان پیش قرارداد پرداخت کرده است در حالی که مصاحبه‌های آن زمان مسئولان باشگاه پرسپولیس چیز دیگری را نشان می‌دهد.

ادعای روابط عمومی باشگاه

در آستانه شروع فصل 95-96 سایت باشگاه پرسپولیس از زبان پندار خمارلو مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد پول رضایت نامه گولچ که مبلغ یکصدهزار یورو بود به باشگاه شریف مولداوی پرداخت شده و این بازیکن می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود. خمارلو در مصاحبه با رسانه ها هم این خبر را اعلام کرد. در حال حاضر یکی از پرونده‌های شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا مربوط به باشگاه شریف مولداوی است. شکایتی که باعث شده باشگاه شریف خواستار 100 هزار یورو پول رضایت نامه شود

دروغ دیگر در مورد قرارداد گولچ

ابتدای فصل قبل سازمان لیگ اقدام به انتشار قرارداد بازیکنان تیم‌ةای لیگ برتری کرد. در لیست بازیکنان پرسپولیس که در سازمان لیگ ثبت شده بود، قرارداد گولچ 660 میلیون تومان اعلام شد. اما علی اکبر طاهری در برنامه نود دوشنبه شب خطاب به عادل و هدایتی گفت؛ کجای دنیا برای قرارداد 220 هزار یورویی مبلغ 200 هزار یورو به عنوان پیش پرداخت می‌دهند ما 30 هزار یورو به او دادیم. در واقع طاهری با این جمله مبلغ واقعی قرارداد گولچ را 220 هزار یورو عنوان کرد در حالی که این رقم تقریبا دو برابر آن مبلغی است که باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد گولچ به سازمان لیگ اعلام کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5g7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلی الی بهتر از کریستیانو رونالدو