تاریخ انتشار: 1396/12/07 20:00
کد خبر: 158354

قطعاً شهرآورد را نمی‌بازیم / استقلال جشن کسی را خراب نمی‌کند!

حسن زمانی گفت:فوتبال استقلال قابل قیاس با اول فصل نیست.
قطعاً شهرآورد را نمی‌بازیم / استقلال جشن کسی را خراب نمی‌کند!

حسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از پیروزی پرگل این تیم در دیدار مقابل فولاد خوشحال بود و معتقد بود شهرآورد هم با نتیجه‌ای دلنشین برای استقلال و هوادارانش به پایان می‌رسد.

* استقلال برد خوبی به دست آورد.

می‌دانستیم که برنده می‌شویم. بچه‌ها به خاطر بردی که رودرروی تیم بزرگ الهلال به دست آورده بودند، روحیه بالایی داشتند و این پیروزی هم ناشی از همان روحیه خوب‌شان بود.

* اما بازی در اهواز کار آسانی نیست.

ما الهلال را در مسقط که به نوعی حیاط خلوت عربستانی‌‌هاست شکست دادیم و نتایج تیم‌مان در دیدارهای بیرون از خانه گویای این موضوع است که برای استقلال بیرون و درون خانه فرقی ندارد و فقط برای پیروزی به زمین می‌رود.

* از بازی تیم هم رضایت داشتید؟

این بازی همان چیزی است که هوادار فوتبالی ما از تیمش توقع دارد. به نظرم فوتبالی که این استقلال بازی می‌کند همان فوتبالی است که باید از شنیدن نام استقلال به یاد بیاوریم. بازی‌های استقلال بعد از آمدن شفر قابل مقایسه با قبل نیست.

* با این شرایط شهرآورد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً شهرآورد را هم با نتیجه‌ای دلنشین برای هواداران تمام می‌کنیم. البته باید دید که شرایط به چه ترتیب پیش می‌رود ولی با این بازی‌ای که ما از استقلال می‌بینیم اولاً قطعاً شهرآورد را نمی‌بازیم و بعد هم با توکل به خدا برنده خواهیم شد.

* استقلال به رده سوم رسید.

به هر حال دیگر رقبا هم بیکار ننشسته‌اند و بازی‌های‌شان را با جدیت دنبال می‌کنند وگرنه ما با بردی که داشتیم، می‌توانستیم در همین هفته به رده دوم برسیم و شانه‌به‌شانه پرسپولیس شویم اما برد ذوب‌آهن کارمان را عقب انداخت ولی عجله‌ای نیست و فکر کنم همان هفته بیست‌وپنجم که از قبل گفتم این اتفاق برای استقلال رخ خواهد داد.

* یعنی مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شوید؟

استقلال جشن کسی را خراب نمی‌کند و فقط دنبال شاد کردن هوادارانش است. اگر پیروزی در شهرآورد استقلالی‌ها را شاد می‌کند حتماً برای این مهم تلاش بی‌وقفه خواهد شد تا عیدی خوبی به طرفدارانش بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ba9de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قرارداد 2 بازیکن خارجی جدید به تصویب هیات مدیره رسید /  پیگیر مطالبات مرحوم پورحیدری هستیم