تاریخ انتشار: 1397/03/30 13:14
کد خبر: 142884

قربانی حاضر به مذاکره با استقلال نشد/هواداران عامل اصلی نارضایتی

در حالی که وینفرد شفر خواهان تمدید قرارداد استقلال با علی قربانی شده، این مهاجم تاکنون حاضر به نشستن پای میز مذاکره با این تیم نشده است.
قربانی حاضر به مذاکره با استقلال نشد/هواداران عامل اصلی نارضایتی

 استقلالی ها هنوز از بازگشت تیام به تیم شان اطمینان ندارند و در بازار نقل و انتقالات هم بعنوان مهاجم مرتضی آقاخان از پیکان و روح الله باقری را از تیم لیگ یکی خونه به خونه جذب کرده و جابر انصاری هم در لیست خروج این تیم قرار دارد.

شفر با درک شرایط استقلال خواهان تمدید قرارداد تیمش با علی قربانی شده. مهاجم بلند قامت استقلال که فصل گذشته هم با 7 گل زده بهترین مهاجم این تیم در لیگ برتر بود اما همواره مورد هجمه هواداران این تیم قرار داشت.

در حالی که شفر خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است، قربانی تاکنون حاضر به انجام مذاکره با مدیران استقلال نشده. گویی رابطه بد هواداران این تیم با وی عاملی است که او بیشتر به جدایی از استقلال فکر کند تا ادامه همکاری با این تیم.

مهاجم آبی ها با پیشنهادات خوبی از تیم های لیگ برتری مواجه است و احتمال این که حاضر به ادامه همکاری با این تیم نشود وجود دارد. قربانی از هواداران استقلال گله مند است و اگر جدایی او از این تیم به وقوع بپیوندد عامل اصلی اش هواداران هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp856

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره لیگ برتر به استقلال نزدیک شد