تاریخ انتشار: 1397/04/01 08:30
کد خبر: 142536

عدم حضور پویول در تلویزیون به خاطر خالکوبی و ظاهرش

​در حالی که قهر چند ساعته عادل فردوسی پور از برنامه ۲۰۱۸ به واسطه عدم صدور مجوز برای حضور کارلوس پویول در تلویزیون جنجال ساز شد؛ بسیاری به دنبال این بودند که بدانند علت این اتفاق چیست و چرا از حضور کارلوس پویول در شبکه ۳ ممانعت به عمل آمد؟
عدم حضور پویول در تلویزیون به خاطر خالکوبی و ظاهرش

 همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، او نه خالکوبی بر روی دستان خود دارد و نه از ظاهر غیرموجهی برای حضور در آنتن زنده برخوردار است و ادعاهای مطرح شده در مورد ظاهر او که باعث لغو حضورش در تلویزیون شده به نظر غیرجدی و غیرواقعی می رسد.

پس از اتفاقات روز بازی ایران و اسپانیا در مورد کارلوس پویول، عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما در واکنش به خبر قهر عادل فردوسی پور گفت: یک مجری حرفه‌ای بدلیل اختلاف نظر در پرداخت چند صدمیلیونی به یک بازیکن خارجی آن هم در شرایط کنونی قهر نمی‌کند.

قائم مقام شبکه سه سیما با بیان اینکه شادی و نشاط مردم در شرایط فعلی مهم ترین موضوع رسانه ملی است، افزود: هرکس بخواهد با حاشیه سازی این روحیه شادی، نشاط و امید مردم را تضعیف کند به بیراهه رفته است و باید همه با هم در کنار یکدیگر دراین لحظات حساس برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

این مصاحبه به خوبی نشان می دهد که موضوع مورد مناقشه بر سر مبلغ نهایی بوده که کارلوس پویول برای حضورش جلوی دوربین طلب کرده ونه هیچ علت دیگری.

اینکه از روز گذشته موج رسانه ای در این جهت به راه افتاده که پویول به خاطر موها یا خالکوبی و تتوهای روی بدنش مجوز حضور در تلویزیون را پیدا نکرده به صورت واضحی کذب است چرا که تا پیش از این اشکان دژاگه با نقشهای روی بدنش بدون محدودیتی در بازیهای ملی و تلویزیون حاضر شده بود(بر خلاف اینکه در سالهای دور او مجبور بو پوشاندن تتوهای روی دستش بود) و از این گذشته به فرض محال، کارلوس پویول با تتوهایش در برنامه ۲۰۱۸ حاضر می شد، این تتوها مسلماً به زیر کت او پنهان می شد و اصولاً خبری از نمایش تتوهای او در آنتن شبکه ۳ نبود.

در مورد ظاهر او نیز باید گفت، ظاهر او هیچ مورد منشوری یا غیرعادی نداشته و ندارد و مدل موهای بلند او در مقابل مدل موی گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که در برنامه نود حاضر شد، یکی از ساده ترین مدل موها محسوب می شود و اصولاً این مورد نیز دور از واقعیت است.

اینکه عده ای  به قصد تخریب، به پویول گفته باشند که به خاطر مدل موهایت از حضورت در تلویزیون جلوگیری شده موضوع جدایی با اصل ماجرا و حقیقت است. و شاید لزوم بیانیه رسمی صدا و سیما در مورد این اتفاق و دلایل لغو این حضور اکنون احساس می شود چرا که سو استفاده کنندگان از شرایط مبهم موجود با عنوان کردن چنین مسائلی قصد تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه بین المللی را دارند و موضع انفعال و سکوت در این رابطه از عادل فردوسی پور و روابط عمومی صدا و سیما پذیرفته نیست.

البته سکوت در مورد ابهامات مختلف در عرصه ورزش اتفاقی مسبوق به سابقه است و بسیاری از مسائل بدون اینکه پاسخ مشخصی به آن داده شود، با سکوت مسئولین و گذر زمان به فراموشی سپرده شده اند.

پی نوشت: به نظر می رسد سکوت طرفین ماجرا (فردوسی پور و صدا و سیما) در تشریح دلایل واقعی لغو حضور پویول در تلویزیون ارتباط مستقیم با تناقض گفتاری آنها در اعلام اینکه هزینه حضور بازیکنان خارجی در تلویزیون را اسپانسرها پرداخت می کنند دارد. چرا که فردوسی پور پیشتر در مورد جنجال حضور لوییز فیگو در تلویزیون اعلام کرده بود که ریالی از صدا و سیما و بیت المال به این بازیکنان پرداخت نمی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpl97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: قدر تک تک دقایق حضور در رئال را می دانم