تاریخ انتشار: 1397/04/01 15:38
کد خبر: 142453

ستاره پرسپولیس به راحتی می تواند جدا شود؛ بند جنجالی!

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان تیم پرسپولیس نکات جالبی را بیان کرده است.
ستاره پرسپولیس به راحتی می تواند جدا شود؛ بند جنجالی!

فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رو به اتمام است، آن ها صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را از دست دادند و با کمال کامیابی نیا و محمد انصاری تمدید کردند. همچنین مهدی شریفی و مهدی شیری بازیکنانی هستند که به تازگی پرسپولیسی شده اند. حالا بزرگترین نقطه ابهام سرخ ها، تمدید قرارداد وحید امیری و جذب سروش رفیعی است.

در این بین، هواداران پرسپولیس انتقادات زیادی به عملکرد حمیدرضا گرشاسبی داشتند اما پس از فعالیت های اخیر سرخ ها در بازار نقل و انتقالاتی، خشم طرفداران تاحدی فروکش کرده است.

مدیرعامل سرخ ها در خصوص تمدید قرارداد با دو بازیکن تیمش نکات جالبی را بیان کرده است:« کمال کامیابی‌نیا بدون هیچ شرطی قراردادش را تمدید کرد. درباره محمد انصاری هم باید بگویم که از قبل بندی در قرارداد این بازیکن قرار داشت و طبق آن هروقت پیشنهادی از خارج بدستش می‌رسید، می‌توانست بدون مشکل جدا شود و درحال حاضر هم آن بند در قراردادش وجود دارد.»

پیش تر محمد انصاری با پیشنهاداتی از تیم های آسیایی روبرو شده بود اما باتوجه به شرایط پرسپولیس در این تیم ماندگار شد. او در لیگ پانزدهم و از همین تیم پرسپولیس چهره و به فوتبال ایران معرفی شد اما در صورت هر پیشنهادی از تیم های خارجی می تواند پرسپولیس را ترک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8wwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مبهم ستاره های پرسپولیس برای تمدید قرارداد!