تاریخ انتشار: 1397/06/16 09:54
کد خبر: 131360

بی‌دلیل به هواداران استقلال امید ندهید آقای فتحی!

استقلال به حکم کمیته استیناف بازی سوپرجام را به پرسپولیس باخته و قرار است جامش را به رقیب‌شان بدهند و حالا آبی‌ها اعلام کردند به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می کنند.
بی‌دلیل به هواداران استقلال امید ندهید آقای فتحی!

 این حکایت سوپرجام یکی از بیهوده ترین بحث های فوتبال ایران است. مسابقاتی که تا به حال هیچ کدام از ادوارش جدی گرفته نشده و این بار هم چون دربی قرار بود برگزار شود کمی اهمیت یافته بود.

در نهایت آن طور که وینفرد شفر گفت یک مسابقه در زمانی نامناسب که اگر آبی ها به برگزاری‌اش اعتراض نمی کردند قطعا برانکو زیر بازی می زد و زیر بار این بازی نمی رفت.

هدف از این بازی نمادین فقط کسب درآمد برای این دو تیم بی پول بود. درست مثل دربی خارجی سال قبل که هدفش پول بود اما برانکو چون منصوریان به بازی اصرار داشت، زیرش زد و آمد تا بازی سوپر جام بازی کند!

اما واقعا جای آن کاپ امروز کجای افتخارات پرسپولیس است که این یکی باشد؟

همه هیجان این بازی به برگزاری اش است و همه مسابقاتی که رای انضباطی دارند هم برای برگزاری‌شان حکم گرفته اند.

حالا فوتبالی انجام نشده. کلی هوادار از تماشایش محروم شده اند. جذابیتی از دست رفته و پولی هم سوخته و هوا شده. چرا پس باید یک بازی تشریفاتی که احتمالا امروز باشگاه پرسپولیس باید کاپش را جایی کنار کاپ قهرمانی‌شان در جام ولایت بگذارد، چرا اینچنین به بحران بدل می شود؟

ماجرا ساده است. یک سری برجسته سازی بی دلیل. استقلالی که به وقتش حتی مدیران جدیدش اعتراض به حکم صادره کمیته انضباطی نکرده بودند، حالا دم از شکایت به دادگاه حکمیت ورزش می زنند. یعنی پرونده ای را دارند اقلا به دو سال دیگر حواله می دهند.

این وسط کلی پول و دلار باز اگر شکایتی صورت گیرد، سوخت می شود و هوا می رود که تهش مثلا چه شود؟

راستش عایدی استقلال همین حالا هم مدیرانش می دانند از شکایت به سوئیس هیچ است. آنها فقط می خواهند با این کار تعدادی فعال و کانال دارهای شبکه های اجتماعی را ساکت کنند و سرکار بگذارند و هواداران را هم دلگرم کنند به شکایت بیهوده ای که شاید دو سال بعد جواب دهد! که البته تاریخ می گوید نمی دهد!

شکایت سر ماجرای لیست آسیایی را یادتان هست؟ ماجرای بازیکن محروم عراق در جام ملتها و ده ها شکایت دیگر این دستی را!

در تمام این ها فقط یک وکیل بین المللی چند ده هزار دلاری به جیب زده و عایدی هیچ بوده است.

فتحی که خود رفیق نزدیک وزیر ورزش است بهتر می داند، می توانست خیلی بهتر و با استدلال و رایزنی موثر حکم را همین جا تغییر دهد باقی ماجرا دیگر یک شوآف هزینه بر و بیهوده است. لطفا به هواداران تیم‌تان رویا نفروشید!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj658

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی: فدراسیون باید سوپرجام را دوباره برگزار کند