تاریخ انتشار: 1397/07/07 10:18
کد خبر: 128438

غیاثی از داور دربی دفاع کرد

سیدرضا غیاثی عضو کمیته داوران و از کارشناسان قدیمی داوری ، به دفاع از داور شهر آورد پرداخته است.
غیاثی از داور دربی دفاع کرد

غیاثی در این یادداشت می نویسد:

بعداز به پایان رسیدن شهر اورد تهران خیلی ها از من پرسیدندآیا هنوز هم بر عقیده ات مبنی بر بهترین وواجد شرایط بودن علی رضا فغانی برای مسابقه استقلال  با پرسپولیس پایبندی یانه؟؟ ویا خطای مدافع استقلال روی علیپور مهاجم پرسپولیس پنالتی بود یانه ؟ جواب من در هر دو مورد مثبت است.

اما از این منتقدان گرامی سوالی داشتم که کمتر پاسخی برای آن دریافت نمودم.سوال من این بود وخواهد بود اگر بجای او داور دیگری قاضی این بازی میشد با این بازیکنان  و مربیان اختیار سر خود داخل میدان که بعد از هر سوت داور فغانشان ازدست داور به هوا بلند میشد وسبب تحریک سایربازیکنان به بی انضباطی میشدند وخیل تماشاگران حاضر درورزشگاه را آشفته حال میکردندچه کسی را میتوانست سرکوب کند ومقابل شان به ایستد؟ آیا بازیکنانی که بناحق بعد از هر سوت اعلام خطا دادشان به سکو ها میرسید را چه کسی میتوانست براحتی او ساکت کند اگر اعتبار جهانی او نبود آیا علیپور وهم تیمی هایش بهمین راحتی از صحنه پنالتی میگذشتند وبازی در کمال آرامش بپایان میرسید؟

 

دوستان !!بازی آنقدر سخت وپر التهاب بود که داوری مثل او با آنهمه سابقه مثبت در جهان داوری را در برنامه ورزش ومردم که بعد از بازی بروی آنتن رفت وادار میکندتا حرف ده سال پیش من را  که گفته بودم فشار ها وسنگینی مسئولیت قضاوت این بازی چه قبل وچه بعد از بازی بر شانه داورشهر آوردآنقدر سنگین است که تا سالهل بعدگریبان داورش را رها نمیکند را بر زبان آورد ه وبگوید بهتر است برای بازی برگشت این دوتیم از داور خارجی استفاده شود تا این فشار های آن بر دوش داوران ایرانی سنگینی نکند.باور بفرمائید عیب در جای دیگریست لطفا جامعه داوری وبخصوص داور این بازی را به باد انتقاد نگیرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwxmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/داور دربی 5 مهر مشخص شد