تاریخ انتشار: 1397/07/08 09:48
کد خبر: 128286

محمد تقوی می تواند سرمربی آینده تراکتور باشد!

محمد تقوی می تواند سرمربی آینده تراکتور باشد!

محمدطیبی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در جریان دومین کلین شیت پیاپی تیم تراکتور، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در گفتگو با خبرنگار نکات مختلفی را بیان کرد که در زیر می خوانید.

 

*روز گذشته موفق شدید استقلال خوزستان را با شش گل شکست دهید!

 

- بله ما با برنامه وارد زمین شدیم و انگیزه بسیار زیادی هم داشتیم. اگر همه بازی ها را اینطور بازی کنیم، می توانیم تا دقیقه 60-70 کار حریفان را تمام کنیم و همین تعداد گل بزنیم. البته زدن این تعداد گل هم تحقیر حریف است!

 

*حضور آقای تقوی روی نیمکت تراکتور را چطور می بینید؟

 

- آقای تقوی بسیار با دانش است و من مربیگری اش را خیلی قبول دارم. او با ما صحبت می کند و تاکید دارد که در ابتدا گل نخوریم، همان طور که دیدید دو کلین شیت با او به دست آوردیم. البته آقای توشاک هم مربی بزرگی بود و من در حدی نیستم که درباره مربی بزرگ و باتجربه ای چون جان توشاک صحبت کنم، برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

*حالا با این شرایط و وجود نام هایی چون لوییز فن خال، فکر میکنید تقوی بتواند مربی تراکتور شود؟

 

- بله همانطور که گفتم ایشان خیلی با دانش هستند. به نظرم او می تواند چرا که کارنامه خوبی هم دارد، ما با آقای تقوی در 2 بازی اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. نظر هواداران قابل احترام است اما بنظر من ایشان می توانند سرمربی تراکتور شوند. چرا نشود؟

 

*آیا توشاک بعد بازی با صنعت نفت در رختکن خداحافظی کرد؟

 

- خداحافظی؟ نه من همچین چیزی ندیدم! البته من چون می خواستم پیش خانواده بروم، زود رختکن و اردو را ترک کردم و رفتم. اما از بقیه بچه ها هم چیزی در این باره نشنیدم.

 

*اما مدیران تراکتور می گفتند او استعفا داده، مگر استعفا بدون خداحافظی می شود؟

 

- نمی دانم، آقای زنوزی مدیر بسیار خوبی است و این مسائل پیش می آید. من لذت می برم از این که در تیم تراکتورسازی حضور دارم، تیمی که مالک این چنینی دارد و اینطور نظم و هدف گذاری دقیق در آن تعریف شده است.

 

*رابطه تان در تبریز با هواداران چطور است؟

 

- در تبریز همه تراکتورسازی را دوست دارند و ما بازیکنان هم هواداران را دوست داریم. من در تمرینات با انگیزه بالا تمرین می کنم و تمام تلاشم برای موفقیت تراکتورسازی است. انشالله بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم و جام قهرمانی لیگ برتر را برای اولین بار تقدیم این مردم این عاشق کنیم؛ این آرزوی همه ماست.

 

*به هواداران قول قهرمانی می دهید؟

 

- قولی نمی دهم چون در فوتبال چیزی مشخص نیست و می تواند هر اتفاقی بیفتد. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم و دیدید که پتانسیل قهرمانی هم داریم.

 

*بازی کنار اشکان دژاگه و مسعود شجاعی چطور است؟

 

- این بازیکنان بسیار باتجربه هستند و لذت می بریم کنارشان بازی می کنیم. آن ها در بهترین تیم ها بازی کرده اند و بازیکنان بزرگی هستند. بعضی ها می گویند من از نبستن بازوبند کاپیتانی ناراضی هستم اما واقعا اینطور نیست، من اصلا دنبال این چیزها نیستم.

 

*حرف آخر؟

 

حرفی نیست فقط از قول ما برای هواداران بنویسید که آن ها را خیلی دوست داریم و خیلی تشکر می کنم. تمام آرزوی ما خوشحال کردن آن ها است. بعد از بازی صنعت اتفاقاتی پیش آمد که امیدوارم دیگر رخ ندهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwxdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تراکتورسازی راهی ترکیه شد