تاریخ انتشار: 1397/07/08 16:54
کد خبر: 128223

گردان:پنالتی بدموقع کار جبران را برای تیم ما سخت کرد

دروازه‎بان تیم صنعت نفت که هفته خوبی در لیگ با عملکرد خوبش رقم زده بود می گوید از این موضوع خوشحال است اما ای کاش این خوب بودن با پیروزی تیمش همراه می شد.
گردان:پنالتی بدموقع کار جبران را برای تیم ما سخت کرد

شهاب گردان گلر آبادانی ها با وجود دریافت دو گل در هفته هشتم اما عملکرد خوبی در بین دروازه بان های لیگ برتر داشت و از این بابت هم ابراز خوشحالی کرد اما او می گوید ای کاش این نمایش با پیروزی تیم صنعت همراه می شد.

گردان پیش از هر چیز به بازی و نتیجه ای که رقم خورد می پردازد و به خبرنگار می گوید: به نظرم این یکی از بهترین بازی هایمان تا بدین جای کار بوده و تساوی مقابل تیمی مثل ذوب آهن با عقبه ای داشته بد نیست اما اگر آن پنالتی در آخرین لحظات رقم نمی خورد و آن اشتباه حاصل نمی شد ما می توانستیم بازی را با نتیجه 2 بر یک پیروز شویم اما آن پنالتی بدموقع و در ثانیه های آخر اتفاق افتاد که کار جبران را برای تیم ما سخت کرد.

او در ادامه گفت: ما در این بازی با مصدومیت و شرایطی که برای یکی، دو بازیکنمان رقم خورد مجبور به تعویض اجباری شدیم که خیلی ها معتقد بودند این نتیجه بخاطر تعویض هایمان بوده اما باید بگویم که آقای سرجیو در کار فنی خبره هستند و در شرایط سخت در اصفهان این نتیجه را توانستیم رقم بزنیم. اگرچه باز هم می گویم که ما می توانستیم برنده میدان باشیم اما نباید این نتیجه را به حساب تعویض نادرست، اشتباهات، عدم تمرکز یا چیز دیگری گذاشت. همه می دانیم فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش بینی دارد و نمی توان تا زمانی که سوت آخر بازی زده نشده با جلو ماندن از حریف خود را پیروز میدان دانست.

گردان در 8 بازی گذشته اغلب مقابل تیم هایی که سابقه پوشیدن پیراهنشان را داشته بازی کرده جالب اینجاست که او در بازی هایی که درون دروازه بوده اکثرا نتیجه تساوی برای تیمش رقم خورده است.

او در این باره می گوید: من در بازی های گذشته صنعت در لیگ و جام حذفی فکر می کنم تنها در یک یا دو بازی حضور نداشتم؛ در بازی هایی هم که حضور داشتم غالبا نتیجه بازی تساوی شده تنها در بازی مقابل پدیده، صنعت نتیجه را به حریف واگذار کرده است. البته اکثرا دیدارهایم با تیم سابقم سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، نساجی و حتی پدیده که شکست داشتیم من سعی کردم که نمایش خوبی داشته باشم که خدا را شکر همین طور هم شد و از نگاه خیلی ها در این بازی بهترین بودم ولی دوست داشتم در این بازی که نسبت به سایر بازی ها بهترین نمایش را داشتم عملکردم همراه با پیروزی صنعت رقم می خورد که نشد. البته اتفاقات بازی نتیجه را اینطور رقم زد و این این اتفاقات جزیی از فوتبال است دیگر.

از گلر صنعت در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: استقلال خوزستان در این هفته ها نشان داده تیم منظم و با برنامه ای دارد و دست است باخت پرگلی مقابل تراکتورسازی داشتند اما آنطور نیست که آنها را تیم ضعیفی دانست. مطمئنا آنها برای جبران آن باخت سنگین در جام حذفی به دنبال ارائه نمایشی خوب و نتیجه گیری هستند و ما نباید سطح این تیم را با نتیجه ای که رقم خورده پایین بدانیم و باید در این بازی هرچه در توان داریم بگذاریم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

 

از او در رابطه با دیدار هفته نهم مقابل تراکتورسازی سوال می کنیم که او می گوید: تا آن بازی چند هفته ای مانده و از حالا نباید فکر خودمان را درگیر آن بازی کنیم. ما اکنون بیشتر از هر چیزی به بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان فکر می کنیم و می خواهیم آن بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. مطمئنا به وقتش درباره آن بازی و چگونگی نتیجه گیری اش کادرفنی تصمیم خواهد گرفت اما اکنون صحبت درباره آن خیلی زود است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5pda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛رونمایی یکی از خریدهای چشمگیر صنعت نفت!