تاریخ انتشار: 1397/08/05 11:44
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124505

امیدواری فراوان رشتی‌ها با کریمی؛ جادو در سپیدرود!

با وجود گذشته ده هفته از مسابقات لیگ برتر، اما مطابق پیش بینی‌ها، نتایج خوبی توسط سپیدرود بدست نیامده است.
امیدواری فراوان رشتی‌ها با کریمی؛ جادو در سپیدرود!

 این تیم در تابستان این فصل و درحالیکه تیم ها، مشغول یارگیری بودند، درگیر دعواهای مالکیتی بود و تنها سه هفته مانده به شروع مسابقات، تمرینات خود را آغاز کرد، مگر می‌شود با سه هفته تمرین، بدنسازی خوبی داشت؟

مسابقات شروع شد و سپیدرود با مربیگری خداداد عزیزی به لیگ برتر آمد. آنها هفته اول با سه گل مغلوب سایپا شدند و در هفته دوم، شش بر یک به سپاهان باختند و در هفته سوم مقابل ماشین سازی در تبریز به تساوی یک یک رسیدند.

سپس سپیدرود در دو بازی با مربیگری موقت حق شناس و محسن نصر، با پدیده و استقلال خوزستان بازی کرد و به دو باخت دو بر صفر رسید. آنها در دقایق ۳۳،۶۹،۷۱،۷۷ گل خوردند که سه گل از این چهار گل در بازه ۲۵دقیقه پایانی به ثمر رسید که نشان از پیشرفت سپیدرود در نیمه اول بازی ها دارد و در حین حال بدنسازی ضعیف در اول فصل را به ما یادآوری می کند.

اما از هفته ششم و پس از شروع سرمربیگری کریمی، نتایج زیر در لیگ و جام حذفی بدست آمد:

سپیدرود ۰-۰ صنعت نفت

ملوان ۰-۱سپیدرود(جام حذفی)

پرسپولیس ۱-۰سپیدرود

پیکان۱-۰ سپیدرود

سپیدرود۰-۰ ذوب آهن

تراکتورسازی ۲-۱سپیدرود

همانطور که مشاهده می کنید، نتایج سپیدرود با علی کریمی، به طرز قابل توجهی بهبود یافته است و این تیم در دو بازی کلین شیت کرده است که نشان از بهبود سازمان دفاعی این تیم در زمان علی کریمی می دهد.

حال نگاهی میندازیم به دقایق و چگونگی گل های خورده رشتی ها در این دیدارها:

مقابل پرسپولیس: با شوت آدام همتی در دقیقه ۹۰

مقابل پیکان: دفع ناقص امین منوچهری روی ضربه کرنر و گل برای پیکان در دقیقه ۸۶

مقابل تراکتور: اشتباه کوروش ملکی روی گل اول در دقیقه ۸۵ و سپس دریافت گل دوم در دقیقه ۹۲

یعنی، تمام چهار گل خورده این تیم از دقیقه ۸۵به بعد به ثمر رسیده است، یعنی با وجود پیشرفت آشکار در عملکرد دفاعی این تیم، آنها از دقیقه ۸۵ به بعد، تمرکز خود را از دست می دهند که بازهم به بدنسازی اول فصل برمیگردد.

اما سپیدرود در این فصل، عملکرد ضعیفی را در فاز هجومی داشته است. زدن ۳ گل در ۱۰بازی، آمار قابل دفاعی نیست اما همانطور که کریمی به سازمان دفاعی این تیم بهبود بخشید، این مشکل را نیز می تواند حل کند.

اما در پایان باید گفت که با وجود حضور سپیدرود در قعر جدول، روند این تیم به طرز قابل ملاحظه ای مثبت بوده است و برد هفته ی آینده مقابل پارس جنوبی می تواند کلید بقای سپیدرود باشد. سپیدرود در بازی مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی (تیمهای سوم و پنجم جدول) می توانست بازنده نباشد، در بازی با پیکان و ذوب آهن و صنعت نفت (تیمهای چهارم، نهم و دهم) توان بردن داشت.

این بدین معناست که سپیدرود می تواند از بحران خارج شود، به شرط آن که بازیکنان این تیم به خودباوری لازم برسند و شرایط ابتدای فصل را به فراموشی بسپارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al6dk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود تا فردا تکلیف حاتمی را مشخص میکند