تاریخ انتشار: 1397/10/08 12:49
کد خبر: 115952

چند بازیکن استقلال خوزستان در یک قدمی جدایی

چند بازیکن از جمله دروازه بان تیم استقلال خوزستان در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.
چند بازیکن استقلال خوزستان در یک قدمی جدایی

استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم امروز و بعد از سه سال اصلی ترین گزینه سقوط در لیگ برتر به حساب می آید. این تیم با کسر شش امتیازی که انجام شد عملا کار دشواری برای جدا شدن از قعر جدول پیدا کرد. تغییرات مربی در حالی که امروز مربی دروازه بان ها و بازیکن همین تیم هدایتش را برعهده گرفته اند اینروزها امید آبی های خوزستان برای ماندن است. با این حال استقلال خوزستان نیم فصل دوم را تنها با 6 امتیاز آغاز خواهد کرد اما هنوز مشخص نشده که برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه در تعطیلات چیست. اینکه چقدر استقلال خوزستانی ها و دست اندرکارانش از تلاش برای ماندن قطع امید کرده اند مشخص نیست اما در حال حاضر برخی از بازیکنان این تیم در حال جدایی هستند. فرزین گروسیان دروازه بان این فصل استقلال خوزستان به نظر یکی از اولین جداشده های این تیم باشد. او در این فصل ابتدا نیمکت نشین بود اما از هفته دهم دروازه بان اصلی تیمش شد.

 

با توجه به اینکه باشگاه هنوز هیچ پولی به این بازیکن و چند بازیکن دیگر نداده است آن ها با فسخ یکطرفه قراردادشان می توانند به تیم جدید بپیوندد.

 

نکته ای که درباره استقلال خوزستان می توان به آن اشاره کرد این است که این باشگاه در نیم فصل سی درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی اش را به غیر از سه بازیکن از جمله دروازه بان جدایی طلبش پرداخت کرده است. شاید این خودش به معنای عدم تمایل استقلال خوزستان برای ادامه دادن با برخی از این بازیکنان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39odbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



در انتظار جدایی یکی، دو بازیکن دیگر از استقلال