تاریخ انتشار: 1398/02/13 19:38
کد خبر: 101370

نفت مسجدسلیمان 1 - سپیدرود 1؛ تقسیم امتیازات قعر نشینان در مسجدسلیمان؛ کار بقا به هفته های پایانی کشیده شد

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و هشتم، تیم های نفت مسجد سلیمان و سپیدرود به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه1-1 به پایان رسید.
نفت مسجدسلیمان 1 - سپیدرود 1؛ تقسیم امتیازات قعر نشینان در مسجدسلیمان؛ کار بقا به هفته های پایانی کشیده شد

نیمه نخست این دیدار را نفت مسجد سلیمان بهتر آغاز کرد. در دقیقه 8 ، اسماعیل شریفات موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه ملکی به بیرون رفت. توپ و میدان در اختیار نفت بود اما شنانی در دقیقه 16 با یک شوت خطرناک در وازه این تیم را تهدید کرد تا سپیدرود هم خودی نشان بدهد.

در دقیقه 17، اسماعیل شریفات موقعیت خوبی برای گلزنی داشته که کوروش ملکی به زیبایی توپ را در اختیار گرفت. حملات خطرناک نفت مسجد سلیمان همچنان ادامه داشت و درخشش کوروش ملکی در برابر شریفات هم همچنان ادامه دار! در دقیقه 27، سپیدرود موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که شوت بازیکن سپیدرود پس از برخورد به پای مدافعین نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت. سپدرود رفته رفته بازی را در اختیار گرفت. در دقیقه 32 ضربه بایرامی را طهماسبی به کرنر فرستاد. سپیدرود در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشت اما در خلق موقعیت جدی نا توان بود.

سپیدرود نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد. نمایش هجومی سپیدرود پس از 10 دقیقه برای این تیم چاره ساز شد. شوت بازیکنان سپیدرود به مهرداد بایرامی رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه مهرداد طهماسبی را باز کرد. پس از این گل، یک درگیری میان نیمکت دو تیم به وجود آمد و فیروز کریمی پس از برخورد سنگ به سرش از هوش رفت! کریمی توان نشستن بر روی نیکمت را نداشت و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. پس از توقفی 5 دقیقه ای، بازی آغاز شد و در همان ثانیه های ابتدایی کوروش ملکی موفق شد یک موقعیت تک به تک را از بازیکنان نفت مسجد سلیمان بگیرد و سپیدرود را همچنان پیروز میدان نگه دارد.

بازی پس از این جریانات بدون هدف دنبال می شد. در دقیقه 85 یک ضربه پنالتی به سود نفت مسجد سلیمان اعلام شد. ضربه حکیم نصاری را کوروش ملکی به زیبایی مهار کرد. 9 دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار در نیمه دوم از سوی داور اعلام شد. درست در دقیقه 100 این دیدار، اکبر آفاقی از غفلت مدافعان سپیدرود استفاده کرد و موفق شد گل نخست نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند.

ترکیب دوتیم:

 نفت مسجد سلیمان: مهرداد طهماسبی، موسی کولی‌بالی، سید محمد حسینی، یوسف وکیا، صادق صادقی بابااحمدی، علیرضا علیزاده، میلاد خدایی‌اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، محمد شادکام و فرشید پاداش

سپیدرود: کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخ ‌سلیمانی، ابراهیم لطفی، هومن ربیع‌زاده، میلاد قربان‌زاده، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، میثم فردوسی، حسین شنانی و مهرداد بایرامی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yggly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دیدار سپاهان-نفت مسجد سلیمان تغییر کرد