تاریخ انتشار: 1398/02/21 23:01
کد خبر: 100497

صنعت نفت 0 - استقلال 0؛ فرصت سوزی آبی پوشان در جنوب

در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان فرهاد مجیدی و پائولو سرجیو به تساوی بدون گل رضایت دادند.
صنعت نفت 0 - استقلال 0؛ فرصت سوزی آبی پوشان در جنوب

در شرایطی که انتظار می‌رفت استقلال از همان ابتدای مسابقه به دنبال بازی هجومی و پیروزی باشد اما این صنعت نفت بود که بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 10 شوت طالب ریکانی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

در دقیقه 15 میلاد جهانی در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار گرفت اما دروازه‌بان استقلال توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 17 شوت غبیشاوی را حسینی مهار کرد. از دقیقه 25 به بعد استقلال به خود آمد و در دقیقه 27 شوت مهدی قائدی با اختلاف اندکی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت. در دقیقه 33 شوت محمد دانشگر نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه گردان به بیرون رفت. در دقیقه 42 روی پاس پاتوسی ضربه غفوری خطرناک به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال به روند هجومی خود ادامه داد. در دقیقه 60 پاس پاتوسی به مرتضی تبریزی رسید و شوت این بازیکن از روی خط دروازه برگشت داده شد.

در دقیقه 68 روی پاس مهدی قائدی روح الله باقری دروازه صنعت نفت را باز کرد اما کمک داور تشخیص داد که پاس قائدی از اوت داده شده است و فرهاد مجیدی نیز پس از اعتراض به این تصمیم جنجالی از زمین اخراج شد. در دقیقه 78 ضربه پاتوسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368wr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صنعت نفت - استقلال؛ برد تنها راه چاره؛ آخرین کورسوی قهرمانی!