تاریخ انتشار: 1398/05/04 21:53
کد خبر: 92771

ویسی: بازی ما مقابل سایپا نکات فنی زیادی داشت

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد، بازی تیمش مقابل سایپا در فینال جام شهدا نکات فنی زیادی داشت است.
 ویسی: بازی ما مقابل سایپا نکات فنی زیادی داشت

عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل سایپا در فینال جام شهدا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فقط ای‌کاش هواداران پرسپولیس این بازی را می‌دیدند. دو تیم بازی خوبی انجام دادند. بازی نکات فنی زیادی داشت و خود من لذت بردم.

وی باره بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران گفت: «به‌هرحال من یک مربی حرفه‌ای هستم و ممکن است یک سال باشم و سال دیگر نباشم، اما وقتی‌که هستم با تمام وجود کارم را انجام می‌دهم و می‌خواهم از کاری که انجام می‌دهم لذت ببرم تا مردم بوشهر را خوشحال کنم.»

وی درخصوص کیفیت پیش فصل شاهین بوشهر اظهار کرد: «ببینید من فکر می‌کنم شاهین بوشهر کمترین بودجه را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد، شاید قرارداد یک تیم بالای جدولی مساوی با کل بودجه سال ما باشد. آرزو دارم که این بودجه‌ای را که ما مشخص کرده‌اند مسئولین کمک کنند تا بتوانند همین را هم پرداخت کنند و واقعاً انتظار زیادی هم از آن‌ها نداریم. من به مردم بوشهر و مسئولین قول می‌دهم که با تمام وجود از لیگ برتری بودنمان دفاع کنیم تا این تیم را حفظ کنیم .»

ویسی در پاسخ به این سؤال که همواره اهداف بزرگی را در سرش داشته است و اینکه آیا امسال هم به همین صورت است بیان کرد: «حتماً به همین شکل است و اگر من اینجا هستم صرفاً به همین خاطر است. ما در این فصل جوانان بسیار خوب و جویای نامی را آوردیم که می‌خواهند کار بزرگی را انجام دهند اما این امر حوصله می‌خواهد و می‌دانم روزهای سختی را در پیش روداریم که باید بگذرانیم که ان شاءالله آینده خوبی داشته باشیم.»

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درخصوص مشکلات این تیم که منجر به استعفای او نیز شد خاطرنشان کرد: «خب در همه خانواده‌ای این‌گونه مسائل وجود دارد. من از مسئولین درخواست دارم که حالا این تیم به لیگ برتر آمده همه کمک کنند تا این تیم بماند. مشکلات ما فقط مالی است. آن‌ها اگر حمایت کنند من هم با تمام وجودم و تمرکز کافی کارم را انجام می‌دهم.»

وی در ادامه افزود: «به‌هرحال تیم ما متعلق به شهرداری و شورای شهراست و اعضای نه نفره شورای شهر هرکدام تفکر خاص خودشان رادارند ضمن اینکه ما 5 هیئت‌مدیره دو مدیرعامل و دو سرپرست داریم و به این صورت اگر قرار باشد هرکسی یک‌حرفی بزند و من بخواهم گوش کنم کار ما مسلماً پیش نخواهد رفت. آن‌ها باید اجازه دهند ما کارمان را انجام دهیم. در حال حاضر سوءتفاهم گذشته حل‌شده است و همان‌طور که گفتم امید داریم تا با حمایت مسئولان امسال شگفتی‌ساز لیگ نوزدهم باشیم.»

وی در پایان درباره جوانانی که همیشه او در این چند ساله رو کرده است گفت: «ببیند من با جوانان فولاد بودم که در سال 83 قهرمان شدیم در صبا باتری بودم آسیایی شدیم. با استقلال خوزستان قهرمان شدیم و با همین تیم به لیگ برتر آمدم. و مطمئن باشد ما روزهای خیلی خوبی خواهیم داشت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpw9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی امروز یا فردا به تیم شاهین  بازمی‌گردد!