تاریخ انتشار: 1398/06/11 11:18
کد خبر: 89456

سازمان لیگ برتر برنامه ای برای تغییر توپ بازی های این فصل لیگ برتر را ندارد!

سازمان لیگ برتر برنامه ای برای تغییر توپ بازی های این فصل لیگ برتر را ندارد و هم چنان توپی که در بازی های لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گفت دربی استار خواهد بود.
سازمان لیگ برتر برنامه ای برای تغییر توپ بازی های این فصل لیگ برتر را ندارد!

 اگر چه در جلسه هم اندیشی مارک ویلموتس با سرمربیان تیم های لیگ برتر مهدی تاج به مربیان معترض وعده داده بود که توپ بازی ها از هفته سوم تغییر می کند اما سازمان لیگ چنین برنامه ای ندارد و صادق درودگر رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هم مخالف تغییر توپ بازی ها در این برهه از زمان است. در حالی که تنها دو هفته از بازی ها سپری شده است و در چنین موقعیت تغییر اسپانسر بازی ها سخت است.

جالب اینکه شرکت دربی استار اعلام کرده است از طریق وید ئو کنفرانس توضیحات لازم را در خصوص کیفیت توپ بازی ها ارایه خواهد داد. سازمان لیگ می گوید از آنجایی که فیفا کیفیت توپ دربی استار را تایید کرده است نیازی به تغییر آن نیست. سازمان لیگ حتی اعلام کرده دراین خصوص حاضر است با کارشناسان فیفا هم صحبت کند.

در حالی اعتراض به توپ بازی ها در حال همه گیر شدن است که برخی هم از کیفیت توپ راضی به نظر می رسند. به هر صورت در این هفته ها خیلی از تیم ها گل زده اند و برنده شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8ewp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با اعلام نهایی امیرحسین فراهانی مرحله نخست لیگ دسته سوم جمع بندی شد