تاریخ انتشار: 1398/08/16 02:06
کد خبر: 81695

رویارویی استاد و شاگرد در جدال خودروسازها

تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا در شرایطی امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به عنوان دو تیم همشهری به مصاف هم می‌روند که تماشاگری ندارند.
 رویارویی استاد و شاگرد در جدال خودروسازها

 در یکی از دیدار‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های پیکان و سایپا ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. دو تیمی که به قول حسین فرکی تماشاگری ندارند و مصاف آنها را می‌شود دربی سکوت نامگذاری کرد. دیداری که قرار است در زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

پیکان در فصل جاری در خط حمله یکی از بهترین‌های لیگ بوده و بعد از استقلال با 15 گل زده تیم دوم در این زمینه است. اگرچه این تیم کم هم گل نخورده و به این خاطر فرکی در تلاش است که ساختار دفاعی تیمش را بهبود ببخشد. نه پیکان و نه سایپا نتوانسته‌اند تیم‌های با ثباتی در نتیجه‌گیری نشان دهند و هر دو با کسب 9 امتیاز از 9 بازی در میانه‌های جدول دیده می‌شوند.

پیروزی در این مسابقه هر یک از دو تیم را یکی دو پله‌ای بالاتر خواهد برد. یکی از نکات جالب این بازی رویارویی حسین فرکی و ابراهیم صادقی است. در حالی که دو فصل پیش صادقی در سایپا شاگرد فرکی بود و در نشست خبری پیش از بازی دو تیم هم مورد تمجید وی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxl6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در مسابقه نفت آبادان و سایپای کرج چه اتفاقاتی رخ داد؟
تحلیلی بر بازی نفت ابادان و سایپا؛