تاریخ انتشار: 1398/09/20 12:19
کد خبر: 78410

سرپرست پارس درباره تعویق دیدار با نفت توضیح داد

سرپرست پارس جنوبی اعلام کرد با درخواست کادرفنی نفت مسجدسلیمان و با توجه به روابط حسنه با آنها مسابقه این هفته دو تیم به تعویق افتاد.
سرپرست پارس درباره تعویق دیدار با نفت توضیح داد

و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، تیم های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود روز جمعه برگزار شود اما با اعلام سازمان لیگ به روز شنبه انتقال یافت.

ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی در توضیح دلیل تعویق یکروزه مسابقه با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه بازی کرد و فاصله تا دیدار بعدی آنها 3 روز بود، کادرفنی این تیم درخواست داد تا بازی یکروز عقب بیفتد و ما نیز با این امر موافقت کردیم.

وی ادامه داد: ما با اعضای کادرفنی نفت مسجدسلیمان و به ویژه آقای تارتار روابط حسنه ای داریم. ایشان چند سال در جم زحمت کشیدند و به همین خاطر دوست نداریم حاشیه ای ایجاد شود. از این رو با درخواست نفتی ها موافقت کردیم و با اعلام این مساله به سازمان لیگ بازی یکروز عقب افتاد و در روز شنبه برگزار می شود.

چراغی در پایان افزود: انشاالله روز شنبه هواداران خوب ما به ورزشگاه بیایند و با حمایت های خود عاملی برای موفقیت تیم شوند. از این رو شک ندارم که این بازی بدون حاشیه ای برگزار می شود و همه از تماشای آن لذت می برند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdgme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زردپوشان جنوبی به داور معترض شدند