تاریخ انتشار: 1398/10/12 22:09
کد خبر: 75968

هنوز یک ابهام بزرگ از نیمکت استقلال باقیست!

لیست دستیاران استقلال در شرایطی اعلام شد که هنوز یک ابهام بزرگ در این میان وجود دارد.
هنوز یک ابهام بزرگ از نیمکت استقلال باقیست!

باشگاه استقلال در اعلامیه خود برای انتخاب فرهاد مجیدی لیست دستیاران او را به صورت کامل اعلام کرد اما با این حال هنوز یک ابهام بزرگ از نیمکت استقلال باقی مانده است.

در شرایطی که مجید نامجو مطلق دستیار اول فرهاد مجیدی است و یک مربی اسپانیایی و یک مربی انگلیسی نیز در کنار او حضور دارند، بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بان ها و صالح مصطفوی نیز به عنوان آنالیزور و دستیار ایرانی فعالیت خواهد کرد اما با این حال هنوز وضعیت سرپرست تیم مشخص نیست.

در حالیکه ستار همدانی بعد از استعفای جواد زرینچه جانشین او شد و در دیدار با ماشین سازی نیز روی نیمکت نشست و از جمله پیشکسوتان استقلال محسوب می شود اما با فرهاد مجیدی اختلاف قدیمی دارد تا به این ترتیب وضعیت همکاری او با مجیدی نامشخص باشد.

همدانی هر چند در آخرین اظهار نظرهای خود مجیدی را سرمایه استقلال دانست و منکر این شد که با مجیدی اختلاف داشته است، از خداحافظی او در زمان حضور در استقلال گلایه کرد که این موضوع در امتداد صحبت های او در آن زمان است. او که در برنامه سلام صبح به خیر در خردادماه 98 صحبت می کرد، عقیده داشت که هر چند مجیدی در بهار امسال روی نیمکت استقلال نشست اما برای سرمربی گری آبی ها نیاز به تجربه بیشتری دارد.

با این حال باید منتظر شروع تمرینات باقی ماند تا مشخص شود که مجیدی و همدانی همزمان روی نیمکت خواهند نشست یا همدانی از استقلال جدا می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlngx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی‌گری استقلال برای فرهاد مجیدی خطرناک است!