تاریخ انتشار: 1398/12/08 23:30
کد خبر: 69322

کیانی:ما تیم بزرگی هستیم و نباید به این مسائل وارد شویم

کاپیتان سپاهان گفت: اگر برگزاری بازی‌ها برای هواداران ایجاد خطر می‌کند برای بازیکنان نیز به همین شکل است، می‌ترسم الان به خانه بروم، واقعا تمرکز نداریم و امیدوارم مسئولان فکر اساسی در این زمینه داشته باشند.
کیانی:ما تیم بزرگی هستیم و نباید به این مسائل وارد شویم

مهدی کیانی پس از تساوی تیم خود مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: امروز دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول ما خیلی خوب بودیم، نمی دانم در نیمه دوم چه اتفاقی رخ داد که از خودم تا بقیه بازیکنان خوب کار نکردیم، با همه حواشی این چند وقت اخیر برای پیروزی وارد میدان شدیم، اما متأسفانه در دقیقه آخر گل تساوی را خوردیم.

وی در خصوص برگزاری بازی‌ها در شرایط موجود افزود: واقعا من نمی دانم الان باید چه حرفی بزنم، نزدیک به پنج روز است تمرکز همه تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا به هم ریخته است، ما تیم بزرگی هستیم و نباید به این مسائل وارد شویم، اما تمرکزمان بهم ریخته است.

کیانی ادامه داد: اگر برگزاری بازی‌ها برای هواداران ایجاد خطر می‌کند،برای بازیکنان نیز به همین شکل است، من می‌ترسم الان به خانه بروم. از پنالتی که تقدیم تیم حریف کردم متأسفم و از تمام هواداران و اعضا تیم عذرخواهی می کنم، نمی‌خواهم اشتباهم را توجیه کنم، اما واقعا تمرکز نداریم، امیدوارم مسؤولان فکر اساسی بکنند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا اتفاقات هفته گذشته دیدار سپاهان و پرسپولیس بر روی دیدار این هفته زردپوشان نیز تأثیرگذار بوده و یا خیر، گفت: قطعا تاثیرگذار بود، ما با روحیه خوبی امروز وارد زمین شدیم، اما به دلیل همان عدم تمرکز نتوانستیم، نتیجه دلخواه را کسب کنیم و تمام بازیکنان تیم ما ناراحت هستند.

وی در ارتباط با صحبت‌های امیرقلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از این دیدار و اعلام اینکه یکی از بازیکنان با تجربه تیمش امروز مرتکب خطا شده است، افزود: شخصاً قبول دارم، در نیمه دوم نمی دانم به چه دلیلی تمرکز کامل را نداشتیم، اشتباهم را گردن گرفتم و مجدداً از همه معذرت می‌خواهم. در خصوص پنالتی هم باید بگویم نظر دارو صحیح بود و بر روی بازیکن ذوب‌آهن خطا مرتکب شدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzqvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مهدی کیانی به حضور قلعه نویی در تیم ملی