تاریخ انتشار: 1399/08/25 23:19
کد خبر: 50840

دروازه بان اول تیم ملی فوتبال باید مشخص شود

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال، درباره وضعیت گلر‌های تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
دروازه بان اول تیم ملی فوتبال باید مشخص شود

رسول کربکندی، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور تعداد زیادی گلر در تیم ملی فوتبال گفت: برخلاف دوره‌های قبلی جام جهانی که تیم ملی فوتبال مشکل دروازه بانی داشت، خوشبختانه در این دوره از مسابقات جام جهانی، دروازه بانان خوبی دارد. البته سرمربی تیم ملی فوتبال باید وضعیت دروازه بان اول تیمش را مشخص کند تا گلر با اعتماد به نفس درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

او ادامه داد: به نظرم این درست نیست که اسکوچیچ در هر بازی تیم ملی، یک دروازه بان را تست می‌کند و از همه گلر‌ها استفاده می‌کند. مشکل این است که دروازه بان اول و دوم تیم ملی مشخص نیستند و این موضوع باعث می‌شود که دروازه بانان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. به نظرم ثبات در دروازه بانی تیم ملی باید وجود داشته باشد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

امیر عابدزاده همانند پدرش روحیه بالایی دارد 

کربکندی درباره ارزیابی خود از امیرعابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم عابدزاده اعتماد به نفس خوبی دارد و مانند پدرش احمدرضا عابدزاده روحیه بالایی دارد. البته برای یک دروازه بان مهم است که آیا گلر اصلی تیمش است یا نه!

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم سرمربی تیم ملی فوتبال باید هر چه سریع‌تر دروازه بان اصلی را مشخص کند تا با روحیه بالا برای بازی‌های اصلی تیم ملی آماده شود.

بیرانوند ثبات بیشتری در تیم ملی فوتبال داشته است 

او درباره اینکه کدام یک از دروازه بانان، شایسته حضور در درون دروازه تیم ملی هستند، تصریح کرد: به نظرم بیرانوند ثبات بیشتری در درون دروازه تیم ملی فوتبال داشته و جام جهانی قبلی نیز بازی کرده و میدان دیده‌ تر است. البته دیگر گلر‌ها از جمله نیازمند، لک، مظاهری و عابدزاده در یک سطح هستند. البته مشخص نیست چرا از بیرانوند در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود، شاید او مصدوم باشد که قادر به همراهی تیم ملی نیست.

کربکندی در پایان گفت: به هر حال تیم ملی فوتبال، دروازه بانان خوبی در اختیار دارد و این گلر‌ها می‌توانند پشتوانه‌ای برای هر تیمی باشند. به نظرم درست نیست که دروازه بانان تیم ملی به نوبت در درون دروازه قرار بگیرند و باید تیم ملی یک دروازه بان اصلی داشته باشد تا گلر‌ها از بلاتکلیفی در بیایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pboyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جدال اینتر با میلان برای جذب مدافع ناپولی