تاریخ انتشار: 1399/09/19 21:47
کد خبر: 48982

آقای مظلومی! همین الان از استقلال برو!

اگر واقعاً پرویز مظلومی عزیز فکر می‌کند که قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند، بهتر است به نشانه اعتراض به این وضعیت همین امروز از استقلال برود و با رفتنش صدای خود را به گوش همه جهانیان برساند.
آقای مظلومی! همین الان از استقلال برو!

پرویز مظلومی شروع کرده به زدن حرف‌هایی که نه فوتبالی است و نه منطق دارد. حرف‌هایی که فقط به درد یکسری از هواداران نه‌ چندان منطقی استقلال می‌خورد و آنها را سرگرم می‌کند وگرنه هواداران واقعی و منطقی استقلال که فوتبال را بسیار خوب می‌فهمند و تجزیه تحلیل می‌کنند، بهتر از منِ روزنامه‌نگار می‌دانند که استقلال مقابل صنعت نفت آبادان (و بازی‌های قبلی) نه فوتبال خوبی بازی کرد و نه کسی را به آینده امیدوار کرد.

هواداری که منطقی و فوتبال‌فهم باشد، تحت تأثیر القائات دیگران تحلیل نمی‌کند و به «عقل» و «چشم» خودش رجوع می‌کند و استقلال الحمدلله از این هوادارها زیاد داشته و دارد. دقیقاً به همین دلیل هم هست که سطح توقعات از تیمی مثل استقلال بالاست و وقتی یکی مثل استراماچونی می‌آید که تیمش زیبا و استقلالی بازی می‌کند، همه حمایتش می‌کنند و حتی فرهاد مجیدی را نمی‌پذیرند.

مظلومی در مصاحبه‌اش گفته می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود! حالا به چه دلیل مهم نیست. مهم آن است که آقای مظلومی آنچه را می‌گوید که ۴ تا هوادار نوجوان و احساساتی را خوش بیاید. اما اگر واقعاً پرویز مظلومی عزیز فکر می‌کند که قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند، بهتر است به نشانه اعتراض به این وضعیت همین امروز از استقلال برود و با رفتنش صدای خود را به گوش همه جهانیان برساند. این بهترین راهکار برای مبارزه با تبعیض است وگرنه زور مظلومی که به پایه‌های قدرت نمی‌رسد! وقتی استقلال این مدلی بازی می‌کند که در ۹۰ دقیقه یک کار تاکتیکی خاصی هم ندارد و حتی ستاره‌هایش همه افت کرده‌اند، نیازی به پایه‌های قدرت هم نیست.

حتی اگر پرسپولیس هم قهرمان نشود، این استقلال با این مدل فوتبال و البته با این طرز تفکر مسلماً قهرمان نمی‌شود و جام به تیم‌های دیگر می‌رسد. استقلالی که در تهران جلوی صنعت نفت ۲ هافبک دفاعی می‌گذارد و در ۹۰ دقیقه ۲ صحنه جذاب هم خلق نمی‌کند، اصلاً نیازی به دشمن و رقیب ندارد. مشکل بزرگ استقلال تفکر حاکم بر این تیم است که مدام دنبال دشمن فرضی است و معایب کاملاً آشکار خود را نمی‌بیند و شاید هم می‌بیند اما خود را به ندیدن می‌زند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmnyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معارفه رئیس آکادمی باشگاه استقلال