تاریخ انتشار: 1399/09/21 14:52
کد خبر: 48853

نصیرزاده: گزینه‌های هدایت تراکتور در حال حاضر تیم ندارند/شاید مجیدی هم جزو گزینه‌ها بود

معاون ورزشی تراکتور گفت: گزینه‌های هدایت تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر تیم ندارند.
نصیرزاده: گزینه‌های هدایت تراکتور در حال حاضر تیم ندارند/شاید مجیدی هم جزو گزینه‌ها بود

هوشنگ نصیرزاده درباره تغییرات مربیگری، اظهارداشت: شجاعی سالهای آخر فوتبالش نیست و خیلی از بازیکنان دیگر که بازی می‌کنند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند بازی کند. باتوجه به تغییرات رخ داده برای انتخاب مربی، فرد جدید در طول هفته مستقر می‌شود. در حال حاضر شجاعی تمرینات را تحت کنترل دارد.

معاون ورزشی تراکتور ادامه داد: علی نیکبخت هم اضافه شده و او دارای قابلیت‌هایی است. چند گزینه برای هدایت تیم تراکتور هست که هم ایرانی‌های داخل و هم خارج از گزینه‌ها هستند اما اگر اسامی گفته شود ممکن است مسائلی پیش بیاید به خاطر همین حرفه‌ای نیست صحبت کنیم اما هفته آینده بعد از بازی با ماشین‌سازی سرمربی مشخص می‌شود.

نصیرزاده درباره اینکه آیا تغییر مربی زود نیست، گفت: مسابقات تیم‌ها در لیگ 30 مسابقه است بنابراین خود به خود تصمیم‌گیرنده‌های باشگاه به این نتیجه رسیدند با این شیوه ممکن است نتوانیم در نیم فصل امتیازات را جمع‌آوری کنیم بنابراین به نتیجه رسیدند که فرد جدیدی اضافه شود. من با منصوریان صحبت کردم او فردی اخلاق‌مدار است که موقتا جایش را به مسعود شجاعی داد. این رفت و آمدها بالاخره وجود دارد.

وی درباره اینکه منصوریان گفته من از طریق رسانه‌ها مطلع شدم، تصریح کرد: من هم پیام گذاشتم و قبل از اینکه منصوریان تهران برود با او صحبت کردم و گفتم نظر این است سرمربی جدید بیاید. گفت به تصمیم‌گیرندگان باشگاه منتقل کنید. او رفت و اینکه گفته مدیرعامل و مالک با من صحبت نکرده‌اند اینطور نیست. ما باید رفتاری داشته باشیم که حرمت همه را حفظ کنیم. علیرضا منصوریان از بازیکنان بزرگ فوتبال و مربیان خوب ماست.

نصیرزاده درباره اینکه قبل از شروع فصل قول و قراری داشتید که تیم به امتیاز خاصی نرسد، منصوریان باید برود، خاطرنشان کرد: بعد از بازی با سپاهان یک جلسه گذاشتیم و به او گفتیم باتوجه به اینکه عقب می‌افتیم و ما در جدول جایگاه پایینی داریم بنابراین برای تداوم همکاری در 3 بازی آینده باید 9 امتیاز گرفته شود. در بازی با مس پیروز شدیم، در بازی با فولاد مساوی کردیم و او هم فهمید که ما باید سعی کنیم همه بازی‌ها را ببریم. به هر حال او متوجه هست تصمیمی است که گرفته شده و من ابلاغ کردم.

معاون ورزشی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بین گزینه‌ها، مربی شاغل در لیگ هم هست، گفت: آیا منظورتان تارتار است؟ اسم او نیست. گزینه‌های مدنظر ما بیرون هستند و تیم ندارند. 

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی در گزینه‌های شما بوده، عنوان کرد: فرهاد مجیدی دیدم مصاحبه کرده و گفته که با او صحبت شده و او نپذیرفته است. وقتی دیدم باشگاه تکذیب نکرد فهمیدم صحبت‌هایی شده است. ممکن است او جزو گزینه‌ها باشد. اگر صحبت‌هایی شده من جزو تیم مذاکره‌کننده نبودم.

نصیرزاده همچنین درباره اینکه ممکن است گزینه خوب خارجی برای تیم بیاورید، گفت: یکی از مواردی که در انتخاب سرمربی ملاک است اشتیاق هواداران است. کارهایی که انجام می‌شود تا قرارداد امضا شود، مورد توجه هواداران بوده است.

وی همچنین درباره اعتراض وضعیت سعید واسعی به کمیته استیناف اظهارداشت: او بعد از فسخ برای مذاکره به استقلال می‌رود اما وقتی برای رضایت‌نامه از سوی پیکان به توافق نمی‌رسد به تراکتور می‌رود. با تراکتور قراردادی امضا می‌کند اما محروم شد. تراکتور در فسخ قرارداد او نقشی نداشته اما اسم باشگاه آمده و می‌شد در این خصوص به کمیته استیناف اعتراض کرد.

معاون ورزشی تراکتور افزود: اگر بازیکنی دارای منع قانونی برای انعقاد قرارداد با باشگاه باشد و ممانعت کند باشگاه می‌تواند هم قرارداد را فسخ کند و هم جریمه شود. واسعی به پیکان مراجعه کرده و یا مراجعه خواهد کرد اگر رضایت بگیرد ممکن است کمیته استیناف او را ببخشد. درباره بابک مرادی هم این مشکل بود به همین دلیل با او صحبت کردم. 

نصیرزاده درباره وضعیت ایمان سلیمی، گفت: اگر او باشگاه خارجی برود باید مبلغ قرارداد را بدهد. او مبلغی را به حساب باشگاه می‌ریزد و ظاهرا می‌خواهد به یونان برود اما قوانینی هست مبنی بر پل زدن. این بازیکن را همه دوست دارند و او می‌تواند به تراکتور کمک کند. چون به باشگاه خارجی نرفته می‌تواند به تراکتور بیاید. برای بازی بعدی امیدوارم که او بیاید.

وی درباره تفاهمنامه با بشکیتاش، عنوان کرد: بحث دیپلماسی ورزشی در این موضوع وجود دارد. علاوه بر اینکه تفاهمانامه در مورد مسائل ورزشی است، دیپلماتیک هم است. ترکیه عضو یوفاست و ما AFC. قرارداد نوشته شده در آینده می‌تواند برای مسابقه و مبادلات کمک کند. مبادلات ما با ترکیه کم بود که امیدوارم بیشتر شود و از قابلیت‌های فوتبال این کشور استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adrng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: امیدوارم دیدار فردا بدون حاشیه باشد/ تا پایان کرونا، در یادگار امام بازی نمی‌کنیم