تاریخ انتشار: 1400/05/13 13:06
کد خبر: 35438

کمالوند: به هیچ عنوان با جدایی اخباری موافقت نخواهیم کرد/ برخی‌ها با استفاده از نام تراکتور بازارگرمی می‌کنند

سرمربی تیم تراکتور تأکید کرد این باشگاه به هیچ عنوان با جدایی محمدرضا اخباری موافقت نخواهد کرد.
 کمالوند: به هیچ عنوان با جدایی اخباری موافقت نخواهیم کرد/ برخی‌ها با استفاده از نام تراکتور بازارگرمی می‌کنند

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فراز کمالوند درباره مباحث مطرح شده پیرامون جدایی محمدرضا اخباری، اظهار داشت: اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و باشگاه هم به هیچ عنوان با جدایی او موافقت نخواهد کرد. ما به اخباری نیاز داریم و او را به هیچ تیمی نخواهیم داد. 

وی به تمجید از عملکرد دینکا آلین مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور در دو فصل اخیر پرداخت و افزود: آلین بهترین فردی است که ما می‌توانیم به‌عنوان مربی دروازه‌بان در کار فنی خود داشته باشیم. رسیدن محمدرضا اخباری به این سطح از آمادگی، مرهون تلاش‌های این مربی است و به همین خاطر به دنبال تمدید قرارداد آلین برای فصل آینده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی، گفت: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، یک مربی خارجی در کادر فنی حضور خواهد داشت که آخرین دور مذاکرات با او در حال انجام است و به‌زودی نام وی را اعلام خواهیم کرد. ان‌شاءالله طی هفته آینده نیز سایر نفرات کادر فنی معرفی می‌شوند.

کمالوند با رد شایعات موجود در مورد جذب بازیکنان جدید، یادآور شد: برخی‌ها با استفاده از نام تراکتور بازارگرمی می‌کنند که حضور آنها در این تیم صحت ندارد. اگر حضور بازیکنی قطعی شود، از طریق باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید و  هر انتقالی که از باشگاه اعلام نشود، مورد تأیید نیست. 

وی با بیان اینکه «از هواداران می‌خواهم توجهی به شایعات نداشته باشند.»، تصریح کرد: یکسری از بازیکنان ما همچنان با باشگاه قرارداد دارند که به حضور آنها نیاز داریم و در برخی پست‌ها نیز نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید رفع خواهیم کرد تا تیمی قدرتمند و در شأن نام تراکتور را راهی لیگ برتر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrn8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تراکتور معرفی شد