تاریخ انتشار: 1400/06/23 11:41
کد خبر: 33481

نگاهی به تراکتور آسیایی؛ بی‌سابقه!

تراکتور در موقعیتی عجیب و به قول رسانه‌های عربی بی‌سابقه راهی بازی با النصر خواهد شد.
نگاهی به تراکتور آسیایی؛ بی‌سابقه!

سایت بین المللی «الکوره» درگزارشی به بحران در اردوی رقیب النصر عربستان پرداخت. این رسانه عربی نوشت: «باشگاه تراکتور ایران در حالت بد بی‌سابقه‌ای به سر می‌برد. این درحالیست که این تیم هفته دیگر با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد». البته گویا این سایت عربی با شرایط تراکتور ناآشنا بوده که اتفاقات روی داده را بی‌سابقه دانسته است!

چند روز بعد از انتشار این گزارش، فراز کمالوند هم از سرمربیگری تراکتور استعفا داد تا جمع مشکلات این تیم جمع شود. بازگشت فیروز کریمی به تبریز در حالی که حدود یک ماه قبل از این تیم جدا شده بود، شاید اتفاق عجیبی باشد اما این روزها هیچ اتفاقی در تراکتور دیگر کسی را زیاد متعجب نمی‌کند. به همین دلیل است که وقتی خبر کناره‌گیری این تیم از بازی با النصر منتشر شد خیلی جدی گرفته نشد. با توجه به قوانین سفت و سخت لیگ قهرمانان آسیا از همان ابتدا بعید به نظر می‌رسید که ایران بخواهد تبعات این تصمیم جنجالی را قبول کند. به همین دلیل تراکتور با تمام مشکلاتش خود را به بازی با النصر خواهد رساند. دیداری که اگر فیروز کریمی نخواهد غافلگیرمان کند، احتمالا نتیجه‌اش از پیش قابل پیش‌بینی خواهد بود. تراکتور در حالی پای به این بازی‌ می‌گذارد که نسبت به بازی‌های مرحله قبل 10 بازیکنش را از دست داده است. از بازیکنان فعلی‌ هم تعدادی به دلیل کرونا و یا مصدومیت در آسیا غایب خواهند بود. محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری و حمید بوحمدان از جمله ستاره‌های جداشده هستند. همچنین مصدومیت محمد عباس‌زاده و محرومیت پیمان بابایی دست فیروز کریمی را در خط حمله کاملا خالی کرده است. 

تراکتور که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته است و بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته، با شاهکار تازه‌ای از مدیرانش فرصت اضافه کردن بازیکنان تیم‌های پایه به لیست آسیایی‌ را هم از دست داد. نتیجه این بی‌تدبیری‌ این است که تیم فقط با 16 بازیکن راهی امارات خواهد شد. گویا به دلیل تعطیل بودن باشگاه، در آخرین مهلت تعیین شده توسط (AFC) برای اضافه کردن بازیکن به لیست این تیم برای جمع کردن ترکیب اصلی‌اش هم با مشکل مواجه است. نگاهی به لیست 16 نفره تراکتور نشان می‌دهد که بعضی از این نام‌ها حتی برای بازی در لیگ برتر هم بی‌تجربه هستند چه برسد در آسیا! تنها نقطه قوت لیست تراکتور حضور محمدرضا اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان دور گروهی به همراه این تیم است که آن‌ها را امیدوار می‌کند که شاید با درخشش او بتوانند دروازه‌شان را بسته نگه داشته و نیم‌نگاهی هم به باز کردن دروازه حریف داشته باشند.

در آن سوی میدان هم النصر با مصدومیت چند مدافع اصلی‌اش با بحران خط دفاعی مواجه شده است و شاید این اتفاق بتواند روزنه‌ امیدی برای فیروز کریمی و ماندنش در آسیا باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkgmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی‌نیا: امیدوارم دوباره به فینال آسیا برویم