تاریخ انتشار: 1400/09/17 21:56
کد خبر: 28933

عنایتی: مطمئنم جایگاه ما در لیگ تغییر می‌کند

سرمربی هوادار گفت: مطمئنم جایگاه ما در جدول تغییر می‌کند و امیدوارم در بازی فردا داوران بیشتر دقت کنند چون در این ۸ هفته حتی یک صحنه داوری هم به نفع ما گرفته نشد.
عنایتی: مطمئنم جایگاه ما در لیگ تغییر می‌کند

رضا عنایتی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: حریف‌مان بسیار قابل احترام است و می‌دانیم چه بازی سختی مقابل این تیم داریم. خداراشکر انگیزه بازیکنان بالاست و فردا بازی خوبی مقابل این تیم انجام می‌دهیم. باید با انرژی زیاد، بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم از این هفته شرایط را تغییر دهیم، خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. در هشت هفته گذشته با وجود بازی خوبی که انجام می‌دادیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم و شرایط جدولی مناسب نیست.

او ادامه داد: مطمئنم جایگاه ما در جدول تغییر می‌کند و امیدوارم در بازی فردا داوران بیشتر دقت کنند چون در این ۸ هفته حتی یک صحنه داوری هم به نفع ما گرفته نشد و همه چیز به ضرر تیم ما بود و باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم. ان‌شاءالله بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم. پرسپولیس بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و بازی ما مقابل این تیم بسیار سخت خواهد بود.

سرمربی هوادار با بیان این‌که امیدوارم بازی بدون تنش باشد و دو تیم فقط فوتبال بازی کنند، گفت: بازیکنان ما انگیزه دارند و می‌خواهند کارهای بزرگی انجام دهند. ما نسبت به بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، موقعیت سازی زیادی انجام می‌دهیم اما بازیکنان‌مان در زدن ضربه‌های آخر دچار استرس هستند و دچار مشکل شده‌اند اما این مختص به تیم ما نیست. البته همه تیم‌ها خوب آنالیز می‌کنند و این شرایط را سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما متاسفانه هیچ استعدادی را در پایه‌ها پرورش نمی‌دهیم و در خط حمله واقعا مشکلات زیادی وجود دارد. از همین‌جا می‌گویم اگر برنامه‌ریزی درستی نشود، دچار بحران گلزنی خواهیم شد و امیدوارم کمی در این رابطه حساس‌تر باشیم.

عنایتی درباره غایبان تیمش گفت: محمد قاضی و داریوش شجاعیان و هم‌چنین طرحانی را در اختیار نداریم اما بازیکنان جایگزین بسیار با انرژی هستند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند.

وی درباره رنگ لباس تیمش گفت: در این خصوص حساسیت زیادی نداریم و رنگ اول ما بنفش بود اما فردا سفید می‌پوشیم و این مساله چندان برای ما مهم نیست چون به دنبال فوتبالم هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی هوادار درباره ارتباطش با گل‌محمدی گفت: او دوست بسیار خوب من است و خاطرات زیادی را با هم در تیم ملی داریم. هیچ اختلافی وجود ندارد و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkk9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری کنفرانس خبری گل‌محمدی و عنایتی در هتل اوین!