تاریخ انتشار: 1400/12/18 16:55
کد خبر: 24836

سقوط آزاد لک

فروغ لک چنان بود که آن روزها هر بار بعد از اعلام فهرست تیم ملی، هواداران زمین و زمان را به هم می‌‌دوختند و گریبان دراگان اسکوچیچ را می‌گرفتند که چرا خبری از لک در فهرست نیست؟
 سقوط آزاد لک

داستان جالبی است؛ فرهاد مجیدی دو گلر خوب دارد که نمی‌‌داند از کدام یک از آنها باید در استقلال استفاده کند. او حسین حسینی را احیا کرده و به بهترین روزهای فوتبالی‌‌اش بازگردانده و علیرضا رضایی را هم که گلر فوق‌العاده خوبی است، خودش به تیم آورده است. از آن طرف اما یحیی گل‌‌محمدی دو گلر متزلزل دارد که نمی‌‌داند کدام را به دیگری ترجیح بدهد؛ حامد لک در تیم او ذره ذره دچار افول شد و احمد گوهری را هم که خودش به تیم آورده، نمی‌تواند با خیال جمع به میدان بفرستد. به‌‌طور خاص اما حکایت حامد لک بسیار عجیب است. زمانی که او به پرسپولیس پیوست، تبدیل به ستاره ناگهانی این تیم شد و مخصوصا درخشش حامد در لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی به فینالیست شدن پرسپولیس کرد. فروغ لک چنان بود که آن روزها هر بار بعد از اعلام فهرست تیم ملی، هواداران زمین و زمان را به هم می‌‌دوختند و گریبان دراگان اسکوچیچ را می‌گرفتند که چرا خبری از لک در فهرست نیست؟ حالا اما خیلی از همان‌‌ها برای لک هشتگ «اخراج از تیم» می‌‌زنند. گلر سرخ‌‌ها این فاصله را چطور پیمود و چگونه از آن نقطه به این نقطه رسید؟

گل به خودی حامد لک در بازی با نفت آبادان، بسیار شبیه گلی بود که او در مسابقه دوستانه بین دو نیم‌‌فصل برابر پیکان وارد دروازه خودش کرد. اینکه چنین اشتباه بزرگی در چنین میدان سرنوشت‌‌سازی تکرار می‌شود، نشان می‌دهد هیچ‌‌کس در پرسپولیس از خطاها درس نمی‌گیرد؛ نه خود دروازه‌‌بان و نه حتی کادرفنی. حالا تکرار عنوان قهرمانی عمیقا به خطر افتاده و شاید یکی از معدود شانس‌‌های پرسپولیس، پیروزی در مسابقه رودررو با استقلال باشد. منتها مشکل اینجاست که از همین حالا یحیی گل‌‌محمدی و همکارانش نمی‌‌دانند در آن مسابقه حساس باید از کدام دروازه‌‌بان خود استفاده کنند. شرایط طوری پیش رفته که امروز روحیه هر دو دروازه‌‌بان قرمزها شکننده است و البته که در مسابقه‌‌ای به سنگینی دربی، آمادگی دروازه‌‌بان‌‌ها بسیار حیاتی است. گلرها بد موقعی دست پرسپولیس را لای پوست گردو گذاشتند؛ چه این دو نفر و چه رادوشوویچ که به اتکای آن قرارداد سخاوتمندانه با محمدحسن انصاری‌‌فرد، در خانه استراحت می‌‌کند و پول می‌گیرد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5bwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش کاپیتان تیم ملی در هلند