تاریخ انتشار: 1400/12/28 16:20
کد خبر: 24408

خط و نشان حردانی برای وریا؛ استفاده حداکثری از دربی

وریا غفوری در دربی تهران، پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت اما پاس تک گل این تیم، سهم رقیب او بود.
خط و نشان حردانی برای وریا؛ استفاده حداکثری از دربی

بازی کردن وریا غفوری در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس، سورپرایز مجیدی برای دربی تهران بود. سورپرایزی که جواب نداد و غفوری، نتوانست نمایش چندان مناسبی در ترکیب این تیم داشته باشد. وریا در دفاع، نمایش بهتری داشت و طبق آمار متریکا، توانست 9 بار در کارهای دفاعی تیمش مشارکت کند. در حمله اما، استقلالی‌ها از سمت راست کمتر توانستند موقعیت بسازند. اتفاقی که باعث شد خطرهای این تیم روی دروازه پرسپولیس هم کمتر شود.

اتفاق بدتر برای وریا، نمایش صالح حردانی جانشین او بود. حردانی که مدافع راست ثابت استقلال در نیم فصل دوم محسوب می‌شود، دقیقه 79 جای غفوری را گرفت و فقط دو دقیقه بعد، با سانتری دقیق برای ژستد گل مساوی تیمش را ساخت. گلی که شاید، به قیمت حفظ جام برای آبی‌های پایتخت تمام شود. حردانی با این گل، می‌تواند جایگاهش را بیش از پیش در ترکیب استقلال محکم کند. به خصوص که او، انگیزه بالایی برای رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی دارد. دراگان اسکوچیچ در آخرین لیست تیم ملی، برخلاف گذشته حردانی را دعوت نکرده است.

حردانی از هفته هفدهم که به استقلال پیوست، 6 بازی از 7 بازی فیکس بود و فقط مقابل پرسپولیس، روی نیمکت نشست. در عوض، وریا غفوری از زمان ورود حردانی، به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده و تا قبل از دربی فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت. اختلاف او و فرهاد مجیدی در تمرین استقلال، باعث شد وریا دو بازی با فجرسپاسی و نساجی را هم از خانه تماشا کند. پاس گل حردانی به ژستد در تنها حضور فیکس وریا، اوضاع را برای کاپیتان استقلال سخت‌تر خواهد کرد. غفوری این فصل فقط روی یک گل استقلال در بازی رفت با صنعت نفت تاثیرگذار بوده و بازی‌های زیادی را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است. اتفاقاتی که شاید، حضور او در ترکیب اصلی را از این هم کمتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekbxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمترین دیدار نیم فصل دوم پرسپولیس