تاریخ انتشار: 1401/01/17 17:54
کد خبر: 23703

با این سئوال مجیدی باید پیدا کنیم پرتقال فروش را! / تساوی ۱۰ نفره استقلال ارزش یک برد را داشت/ سیلوا خطایی نکرد که اخراج داشته باشد

مربی اسبق استقلال گفت: این که فرهاد مجیدی یا دیگر مربیان لیگ برتری می‌گویند عده‌ای نمی‌خواهند ما قهرمان شویم رفتار حرفه‌ای نیست و بهتر است همه مربیان لیگی روی مسابقات تیم شان تمرکز کنند.
با این سئوال مجیدی باید پیدا کنیم پرتقال فروش را! / تساوی ۱۰ نفره استقلال ارزش یک برد را داشت/ سیلوا خطایی نکرد که اخراج داشته باشد

ایمان عالمی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات بازی این تیم مقابل پیکان و انتقادات سرمربی استقلال از داور و مسائلی از این دست اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

بازی با پیکان یک فوتبال خیلی زیبا و جذاب بود. یک مسابقه تاکتیکی، پر جنب و جوش و پر از لحظاتی که بازیکنان دو تیم برای گلزنی خلق موقعیت می‌کردند. هر دو تیم شرایط گلزنی را داشتند و بارها تا آستانه این کار پیش رفتند. شاید اگر سیلوا اخراج نمی شد استقلال برنده زمین را ترک می کرد. اخراج مدافع برزیلی آهنگ تیمی استقلال را خراب کرد.

استقلال بعد از ۱۰ نفره شدن چطور بود؟

استقلال در این بازی یک تیم دونده و جنگنده نشان داد. حسینی فوق العاده ظاهر شد و در طول مدت زمان ۱۰ نفره شدن تیم، تجربه بالای بازیکنان استقلال و انسجامی که در بحث دفاعی داشت کمک کرد تا مقابل پیکان که یک روز فوق العاده خوب را سپری می‌کرد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

حریف استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم این تیم بسیار عالی بازی کرد. موقعیت های متعددی نصیب خودش کرد و اگر آمادگی بالای حسینی نبود شاید استقلال گل می خورد. آنها به خوبی از یک یار بیشترشان استفاده کردند و استقلال را تحت فشار گذاشتند.

اخراج سیلوا درست بود یا نه؟

به نظر من داور نباید بازیکن استقلال را اخراج می کرد. چون دلیلی نداشت. فاصله بازیکن تا دروازه خیلی زیاد بود و بازیکن کناری سیلوا به او می‌رسید. از طرفی توپ کاملاً تحت کنترلش نبود. ضمن اینکه خطایی هم به آن شکل صورت نگرفت. نه پشت پایی زده شد و نه بازیکن پیکان را هول داد. شاید نهایتش این بود که داور خطا بگیرد و یک کارت زرد نشان بدهد.

تغییرات استقلال بعد از اخراج سیلوا را تا چه اندازه مفید دانستید؟

به هرحال وقتی یک بازیکن اخراج می شود کادر فنی یک نفر از جلو کمک می‌کند تا تراکم خوبی در دفاع داشته باشد. ولی ما دیدیم که استقلال تمایل به بردا دشت و حتی با اینکه ۱۰ نفره بود ارسلان‌مطهری و عناصر هجومی را به میدان فرستاد. در مجموع یک مسابقه تماشاگر پسند را شاهد بودیم. باید به تیم پیکان هم تبریک گفت که یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند.

این نتیجه چقدر برای استقلال ارزشمند بود؟

این مساوی برای استقلال ارزش یک برد را داشت. چون تیمش ۱۰ نفره شده بود و در دقایق زیادی با این شرایط بازی می کرد. از طرفی اگر این یک امتیاز را نمی گرفت فاصله‌اش با تیم دنبال کننده (پرسپولیس) به ۵ امتیاز کاهش پیدا می‌کرد. ولی این بازی بعد از تعطیلات نوروزی باعث شد استقلال دوباره گرم شود و قطعاً روی غلتک می افتد و از بازی‌های بعدی بردهایش را تکرار میکند.

فرهاد مجیدی بعد از پایان بازی گفت: " نمی خواهند استقلال قهرمان شود". می دانید دقیقاً منظورش چه افرادی هستند؟

ما هم نمی‌دانیم و باید پیدا کنیم پرتقال فروش را! چون از زبان مربیان دیگری هم این حرف‌ها را شنیده ایم که عین همین حرف ها را می زنند. واقعاً چه کسانی هستند که نمی‌خواهند تیمی قهرمان شود؟ از این اشتباهات و مسایل در فوتبال رخ می‌دهد و فکر می‌کنم بهتر است به جای این صحبت‌ها ما تمرکز کنیم و روی شش بازی آینده استقلال برنامه درستی داشته باشیم تا بتوانیم اتفاقاتی که درون زمین می افتد را مدیریت کنیم. قطعاً فرهاد مجیدی هم در آن لحظات بابت از دست رفتن دو امتیاز ناراحت بوده ولی به طور کلی نباید در چنین شرایطی سراغ فرافکنی رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4889ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برومند : دست از بازی روانی کثیفتان بردارید!