تاریخ انتشار: 1401/02/14 15:30
کد خبر: 22452

دیدار یحیی با دوست قدیمی در صلح؛ خبری از گلزنان نیست

یحیی گل‌محمدی در غیاب گلزنان بازی رفت و چند بازیکن کلیدی‌اش باید به دیدار مجتبی حسینی برود.
دیدار یحیی با دوست قدیمی در صلح؛ خبری از گلزنان نیست

بازی‌های لیگ بعد از یک ماه استراحت به تنظیمات کارخانه برگشته و جنگ و رقابت مجددا شروع خواهد شد. استقلال و پرسپولیس که در این تعطیلی لیگ هم با مشکلاتی مانند حذف از جام‌حذفی و مسائل دیگر درگیر بودند باز هم باید با تمام قدرت پیش به سوی جام حرکت کنند. حرکتی که شاگردان مجیدی 6 یا حتی باید گفت 7 قدم جلوتر در آن قرار دارند و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم با انگیزه بالا به دنبال جبران و بعد هم پیشی گرفتن از آنها هستند. همه شاگردان یحیی هم البته در این ماراتن قرار نیست شرکت کنند و همین مساله بزرگترین مشکل سرمربی قرمزها در این روزهای سخت است.

وحید امیری و مصدومیت او که پیش از تعطیلات هم گریبان پرسپولیس را گرفته بود همچنان ادامه خواهد داشت، هرچند او به تازگی دویدن را آغاز کرده‌است. دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس یعنی مهدی ترابی (به دلیل محرومیت) هم به امیری اضافه شده است تا تعداد بازیکنان کلیدی و بازیساز قرمزها هر بازی کمتر و کمتر شود. عیسی آل‌کثیر بالاخره بعد از مدت‌ها تصمیم به عمل جراحی گرفت و حالا هواداران پرسپولیس مطمئنند که در بازی‌های باقی‌مانده این تیم خبری از سورپرایزی به نام عیسی نخواهد بود. وقتی یک مربی و دستیارانش روی دور بدشانسی باشند هر اتفاقی می‌تواند مشکلات آنها را بیشتر کند حتی اگر این اتفاق جشن قهرمانی نساجی در جام‌حذفی باشد! مهدی عبدی بازیکن مازندرانی پرسپولیسی‌ها این روزها به خاطر حضور بدون هماهنگی در بازی تیم شهرش مورد غضب کادرفنی قرار گرفته و به احتمال زیاد در بازی با پیکان هم غایب خواهد بود. 

حذف شدن این گزینه‌ها باعث می‌شود تا حدس زدن ترکیب هجومی پرسپولیس برخلاف چندین هفته گذشته اصلا کار سختی نباشد. شرزود تمیروف که در این تعطیلات بالاخره در بازی با نیروی زمینی برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس پایش به گل باز شد گزینه اول یحیی برای خط آتش تیمش است. امید عالیشاه که بازگشتش از مصدومیت تنها خبر خوب در این چند هفته اخیر بود و حامد پاکدل که آمار او را به عنوان موقعیت‌شناس‌ترین مهاجم لیگ معرفی می‌کند ابزار یحیی مقابل دوست و دستیار سابقش مجتبی حسینی هستند. در بازی رفت که پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست بدهد سه گل این تیم را آل‌کثیر، مهدی عبدی و علی شجاعی به ثمررساندند. سه بازیکنی که احتمالا هیچ کدام از آنها در بازی برگشت حضور نخواهند داشت. گلزن پیکان یعنی علیرضا کوشکی که بازیکن مورد علاقه یحیی بود هم به تیم جواد نکونام پیوسته است. باید دید در غیاب گلزن‌های رفت کدام بازیکنان نامشان را در بازی برگشت به عنوان برگ برنده‌های سرمربی‌شان ثبت می‌کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399vyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول مهاجم مغضوب به گل‌محمدی: ۲ گل می‌زنم!