تاریخ انتشار: 1401/04/17 22:36
قاسم در قامت مربی هم الماس است؟
کد خبر: 19629

چشم انداز مربیگری حدادفر روی نیمکت گاندوها/ سبزقباها با قاسم جذاب‌تر می شوند

پایان فصل گذشته برای اسطوره دیار نصف جهان و ذوب آهن به تلخ ترین شیوه ممکن تمام شد.
چشم انداز مربیگری حدادفر روی نیمکت گاندوها/ سبزقباها با قاسم جذاب‌تر می شوند

قاسم حدادی فر و خداحافظی بدون سرو صدا از دنیای فوتبال و نامشخص بودن تکلیف این بازیکن کهنه کار با گاندوهای اصفهانی فصلی تلخ را برای یکی دیگر از اسطوره‌های دیار زاینده رود رقم زد. قاسم حدادی‌فر حالا پس از کش و قوس‌های فراوان در قامت مربی بر روی نیمکت سبز پوشان اصفهانی نشسته است.

قاسم حدادی‌فر و حضورش بر روی نیمکت ذوب آهن اصفهان هم نوید روزهای خوش برای ذوب آهن را می‌دهد و هم می‌تواند آنها را وارد چالشی جدید کند.

حدادی‌فر با آگاهی از شرایط باشگاهی ذوب آهن و وضعیت مدیرتی باشگاه می‌تواند کمک فراوانی به مهدی تارتار برای فصل آینده کند چراکه حدادی فر عمر فوتبالی خودش را در ذوب آهن گذرانده و بدون تردید با دلسوزی تمام و از طرفی تعصبی که نسب به پیراهن این تیم دارد بهترین هارا برای گاندوها لحاظ می کند.

الماس سبز به خوبی توقعات هواداری ذوب آهن را درک می کند و با شرایط تیم های اصفهانی آشنایی دارد که همین امر می تواند کمک بسزایی برای تارتار باشد.

علی رغم ویژگی های مثبت حدادی فر برای مربیگری ذوب آهن، این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که حدادی فر هنوز تجربه لازم برای مربیگری را ندارد و در ابتدای این مسیر دشوار قرار دارد.

قطع به یقین نجات دادن ذوب آهن از شرایط بحرانی نیازمند تجربه و دانش فنی بالاست که قاسم حدادی فر در قامت مربیگری هنوز آن را ندارد.

اگرچه اسطوره سبز پوشان در دوران بازیگری نقش بسزایی در موفقیت های این تیم داشت اما علم روز فوتبال جهان این موضوع را ثابت کرده است که بازی خوب تضمین کننده مربیگری بی عیب و نقص نیست که در جای تا جای دنیا شاهد این امر بوده ایم.

حتی در تیم های مطرح اروپایی مربیانی که دردوران بازی عملکرد درخشانی داشته اند در قامت مربی ضعیف ظاهر شده اند و خلاف این امر نیز اتفاق افتاده است.

باهمه این تفاسیر آگاهی از شرایط ذوب آهن می تواند دوران مربیگری را برای حدادی فر شیرین کند و بدون تجربه بودن او می تواند درابتدای مسیر سخت مربیگری حدادی فر را باچالش های زیادی روبرو کند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay8ye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حدادی‌فر: فردا یک بازی مهم در پیش داریم

 حدادی فر: ذوب آهن تمدید نکند خداحافظی می کنم
نهایتا یکی دو فصل دیگر بازی می کنم