تاریخ انتشار: 1401/07/11 14:55
روشن: فکر میکنم ساپینتو مریض باشد
کد خبر: 15743

حرکات ساپینتو شخصیت استقلال را زیر سؤال می‌برد/ او نمی‌داند کجا مربیگری می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، رفتارهای سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان شخصیت این تیم را زیر سؤال می‌برد.
حرکات ساپینتو شخصیت استقلال را زیر سؤال می‌برد/ او نمی‌داند کجا مربیگری می‌کند

حسن روشن درباره حرکات حاشیه‌ساز ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در بازی با گل‌گهر گفت: من قبلاً هم در مورد حرکات این مربی صحبت کرده بودم. نکته جالب اینجاست که در بازی روز شنبه برای استقلال پنالتی گرفته‌ بودند. اگر به ضرر ما پنالتی گرفته می‌شد مشخص نبود که ساپینتو کنار خط چه حرکاتی را انجام می‌داد! من احتمال می‌دهم ساپینتو مریض باشد، در غیر این‌صورت دلیلی ندارد که وقتی یک تیم شرایط خوبی دارد سرمربی‌اش دست به چنین حرکاتی بزند!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: ساپینتو مدتی پیش گفته بود که پیشکسوتان استقلال نباید در مورد او صحبت کنند، ولی اتفاقاً این مربی باید بداند که چه کسانی در موردش حرف می‌زنند. اینجا ایران است و استقلال یک باشگاه بزرگ محسوب می‌شود. من معتقدم که سرمربی نباید فوتبال را با سیرک اشتباه بگیرد. ما باید دنبال فرهنگ‌سازی باشیم، نه اینکه بخواهیم کاری کنیم که هواداران از فوتبال زده شوند.

وی در پایان تصریح کرد: شما دیدید که برانکو چند سال در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس سرمربی بود و همیشه چه اعتباری به نیمکت می‌بخشید. ساپینتو درک نکرده که کجا مربیگری می‌کند و تیم بزرگی مثل استقلال نباید با چنین اتفاقاتی وارد حاشیه شود. یک بار هم ظاهراً آقای آجورلو به این مربی تذکر داده بود، ولی فکر می‌کنم فایده‌ای ندارد و او باز هم این حرکات را تکرار خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5zjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام ژنرال یا گذر از اولین خودی سخت ساپینتو؟!
اختصاصی/ گل‌ گهر سیرجان - استقلال؛