تاریخ انتشار: 1401/07/27 16:49
کد خبر: 15081

تیره‌روزی‌های «ارسلان»؛ مغضوب و نیمکت‌نشین!

مهاجم آبی‌پوشان پایتخت با وجود ادامه همکاری با استقلال از ابتدای فصل مورد توجه کادرفنی تیم نبوده و فرصت زیادی برای بازی در ترکیب آبی‌ها به دست نیاورده است.
تیره‌روزی‌های «ارسلان»؛ مغضوب و نیمکت‌نشین!

امیرارسلان مطهری بی‌شک چهره جنجالی نقل‌وانتقالات تابستانی استقلال بود، بازیکنی که تا روز پایانی فرصت پنجره نقل‌وانتقالات در فهرست آبی‌ها حضور داشت اما محدودیت در جذب بازیکن و نظر مساعد ریکاردو سا پینتو به جذب کاوه رضایی و مازاد اعلام شدن مطهری باعث شد تا نام این مهاجم 29 ساله در فهرست خروج از استقلال قرار بگیرد و مدیران آبی‌پوش در تلاش برای خارج کردن نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیم‌شان بودند.

مطهری حتی از سوی ریکاردو سا پینتو اجازه تمرین پیدا نکرد و به دنبال پیگیری حقوقی وضعیت خود بود تا بتواند حق‌وحقوقاتش را دریافت کند اما در نهایت استقلالی‌ها ناکام در خروج نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیم‌شان بودند تا این مهاجم که مغضوب کادرفنی و البته مدیریت باشگاه بود به فهرست آبی‌ها بازگردد و دوباره در تمرینات استقلال شرکت کند

9 هفته و فقط 35 دقیقه فرصت!

مهاجم 29 ساله استقلال با وجود بازگشت به فهرست تیمش هنوز نتوانسته فرصت مناسبی برای درخشش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت به دست آورد. ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال در هفته نخست مقابل سپاهان فرصتی 28 دقیقه‌ای در اختیار مطهری قرار داد که او ناکام در جلب نظر سا پینتو بود و هم‌چنین در هفته پنجم و دیدار مقابل پیکان، امیرارسلان مطهری برای 7 دقیقه فرصت بازی به دست آورد که بازهم نتوانست گره کور خط حمله تیمش را باز کند.

مطهری به جز حضور کوتاه‌مدت در مقابل سپاهان و پیکان دیگر نتوانسته جایی در ترکیب استقلال داشته باشد؛ او حتی برای سفر به سیرجان و دیدار با گل‌گهر از فهرست تیمش خط خورد تا این‌گونه مورد بی‌اعتنایی کادرفنی استقلال قرار گیرد. مهاجم باتجربه استقلال که فصل گذشته 4 گل سرنوشت‌ساز را برای آبی‌ها زد، در حالی مغضوب کادرفنی است که سا پینتو در خط حمله با محدودیت مهاجم مواجه است!

نیم‌فصل؛ موعد خداحافظی «مطهری» و استقلال؟

امیرارسلان مطهری که در هفته‌های اخیر یا در فهرست استقلال به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین حضور داشته یا حتی فرصت حضور در فهرست آبی‌ها را هم به دست نیاورده و در 9 هفته اخیر تنها 35 دقیقه برای استقلال در زمین به میدان رفته، نیمکت‌نشین مهاجمانی مثل پیمان بابایی و سجاد شهباززاده است و در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی، ریکاردو سا پینتو فرصت بیشتری در اختیار مطهری قرار دهد اما این‌گونه نشد.

مطهری با وجود آنکه تا پایان لیگ بیست‌ودوم با استقلال قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که در پایان نیم‌فصل نخست از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود؛ به ویژه که شایعه بازگشت کاوه رضایی به استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی به گوش می‌رسد که در این صورت بی‌شک دیگر فرصت بازی نصیب مهاجم 29 ساله آبی‌ها نمی‌شود و به همین علت گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی امیرارسلان مطهری از حالا آغاز شده و باید دید سرنوشت این مهاجم باتجربه و البته گلزن استقلال به کجا ختم می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdkqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بندی که به جدایی بازیکن ذوب آهن کمک کرد!