تاریخ انتشار: 1401/09/13 22:34
کد خبر: 13251

شهداد نژاد: باشگاه به تعهداتش عمل نکرد ما هم تمرین نکردیم

شهداد نژاد گفت: خیلی ها فکر می کنند مس تیم پولداری است
شهداد نژاد: باشگاه به تعهداتش عمل نکرد ما هم تمرین نکردیم

تعطیلات لیگ برتر درحالی سپری می شود که چند تیم از جمله مس کرمان دست به اعتصاب زده‌اند و تمرین نمی کنند. در این راستا گفت و گویی را با آرمان شهداد نژاد کاپیتان مس انجام دادیم که او این اعتصاب را به عدم پایبند بودن مسوولان باشگاه ربط داده است.

فرتاک ورزشی: چرا تمرینات را تحریم کردید؟

ما تمرینات را تحریم نکردیم. ما به این‌ دلیل تمرین نمی کنیم که باشگاه به تعهداتش عمل نکرده  است. ما فصل گذشته جزو ۵ تیمی بودیم که کمترین قرارداد را بسته بودیم و کمترین هزینه را کردیم. فصل گذشته طوری قراردادی بستیم که اگر به لیگ برتر صعود کردیم نصف قرارداد بازیکنان آپشن صعود باشد که این‌ اتفاق رخ داد ولی دیدیم عملا تا نیم‌ فصل خبری از پول نیست. البته‌ اگر جام‌ جهانی نبود الان نیم فصل می شد. با این حال الان نیم فصل شده و آپشن ما را هم ندادن تا تصمیم بگیریم فعلا تمرین نکنیم.

فرتاک ورزشی: آیا واکنش‌ از باشگاه دیده شده؟

 ما یک جلسه ای با باشگاه داشتیم که جلسه خوبی بود و مدیران باشگاه قول دادند تا دوشنبه یا تا سه شنبه حق و حقوق بازیکنان و  چک فصل را پرداخت کنند. متاسفانه خیلی ها از وضعیت ما خبر ندارند و تلاش می کنند بازیکنان را مقصر اعلام کنند که هواداران ما به خوبی می دانند فصل گذشته با چه مشکلاتی پس از سالها تیم را به لیگ برتر آوردیم و هیچ وقت نیز به خاطر پول حرف نزدیم. البته شما شک نکنید این فصل هم با تمام وجودمان بازی می کنیم تا سهمیه کرمان را حفظ کنیم. اعتصاب ما اینگونه نیست که فکر تیم نباشیم و بخواهیم کم کاری کنیم تا مشکلات درست شود.

فرتاک ورزشی: چند هفته ای نیز خودت بازی نکردی مشکل فنی بود؟

من دو هفته را به دلیل مصدومیت بازی نکردم و بعدش هم تا مصدومیتم برطرف شد کادر فنی تصمیم گرفت درون دروازه تغییر ندهد. از این بابت مشکل خاصی نیست و تابع کادر فنی هستم.

فرتاک ورزشی: درباره جام جهانی صحبتی داری؟

درباره جام جهانی باید بگویم که ما با اسکوچیچ می توانستیم به دوره بعد صعود کنیم ولی متاسفانه کی‌روش را آوردند که این انتخاب اصلا درست نبود و دیدید که هیچ حاصلی در جام جهانی به دست نیاوردیم.

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48wel4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهداد نژاد: نام ها فوتبال بازی نمی کنند/از  استقلال امتیاز می گیریم

پرسپولیس ۱ - مس کرمان ۰؛ اولین‌ها برای سروش و شیخ
پرسپولیس با صدرنشینی به تعطیلات رفت