تاریخ انتشار: 1395/10/20 23:37
کد خبر: 236943

چرا تک‌ تک گزینه‌های استقلال دارند میپرند؟

متافوتبال - فصل نقل و انتقالات برای آبی‌ها به سختی در حال سپری شدن است.
چرا تک‌ تک گزینه‌های استقلال دارند میپرند؟

آبی‌های پایتخت از مدت‌ها قبل تصمیم داشتند تا حضوری قدرتمند در پنجره زمستانی نقل و انتقالات داشته باشند و با عزمی جزم و توپی پر به منظور برطرف کردن نقاط ضعف خود دست به کار شدند. رسانه‌ای شدن لیست خرید استقلال شامل بازیکنانی مثل ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده، رحیم زهیوی و پژمان منتظری اولین اقدام این باشگاه در راستای حضور در بازار نقل و انتقالات بود. لیستی «پر و پیمون» و کاملا امیدوار کننده.

استقلالی‌ها خیلی زود بابت جذب هر چهار بازیکن مد نظرشان ناامید شدند و تیرشان به سنگ خورد. مبعلی، زهیوی و منتظری در تیم های قبلی‌شان ماندگار شدند و زهیوی نیز به جای استقلال سر از الشحانیه قطر در آورد تا سبد خرید استقلال در بازار زمستانی خالی تر از همیشه باشد.

این در حالیست که خروج تعدادی از بازیکنان هم قطعی شده است. امین حاج محمدی و میثم مجیدی دو بازیکنی هستند که پس از کش و قوس های فراوان از استقلال جدا خواهند شد. این دو بازیکن که تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارند در اندیشه های منصوریان برای خود جایی پیدا نکردند تا حالا در نیم فصل از استقلال جدا شوند.

حاج محمدی پس از 3 روز غیبت در تمرین آبی ها در نهایت توانست منصوریان را راضی کند تا پیش از جذب بازیکن جدید برای این بازیکن رضایت نامه صادر شود تا مقصد بعدی خود را انتخاب کند. سپاهان اصفهان و سایپا دو تیمی هستند که برای جذب این بازیکن اقدام کردند و او احتمالا راهی یکی از این دو تیم خواهد شد.

از سوی دیگر میثم مجیدی پس از جلسه ای که در پایان تمرین روز یکشنبه استقلال با خرمگاه و منصوریان برگزار کرد، از سرمربی استقلال اجازه گرفت تا از این تیم جدا شود و منصوریان نیز پذیرفت که مجیدی بعد از مشخص کردن مقصد بعدی اش، در نیم فصل راهی تیم دیگری شود.

به این ترتیب مجیدی و حاج محمدی بعد از افشین از استقلال جدا خواهند شد تا لیست خروجی منصوریان با توجه به کار سخت او برای جذب بازیکن، پرونده بازیکنان خروجی استقلال بسته شود.

از سویی دیگر بختیار رحمانی، هافبک نفوذی استقلال که درنیم فصل اول عملکرد بدی داشت، ساز جدایی را کوک کرده است. گویا دلیل تلاش برای جدایی او، پیشنهادهایی است که به دستش رسیده است. سرمربی تراکتورسازی در پی آن است که بختیار رحمانی را جذب کند و به او پیشنهاد داده است. از سویی باشگاه سپاهان هم خواهان جذب این بازیکن است و به او پیشنهاد داده است. مدیر برنامه های بختیار با این دو باشگاه مذاکره کرده است. باشگاه فولاد هم سفت و سخت بختیار را می خواهد و با این پیشنهادها، رحمانی تصمیم گرفته از جمع استقلالی ها جدا شود.

باشگاه استقلال هم که هزینه زیادی برای این بازیکن کرد و از او بازی نگرفت، در تلاش است تا حداقل پول رضایتنامه از رحمانی بگیرد. بختیار اما با این موضوع مخالفت کرده است و می گوید پول رضایتنامه نمی دهد. او در این باره گفته: «مگر استقلال پول رضایتنامه برای من داد که حالا پول رضایتنامه می خواهد؟! من پولی نمی دهم...»

منصوریان در تلاش بود تا ایمان مبعلی را بگیرد و بختیار را آزاد کند ولی وقتی نفت تهران رضایتنامه این بازیکن را نداد، سرمربی استقلال موقتا این بازیکن را حفظ کرد. هنوز کسی نمی داند منصوریان ته دلش راضی است بختیار برود یا نه ولی مشکل اینجاست که بختیار خواسته های او را برآورده نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vozg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید منصوریان سه ستاره استقلالی دارد