تاریخ انتشار: 1395/11/14 22:48
کد خبر: 231747

منتظر سورپرایز جدید برانکو باشید

بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی به خاطر اتفاقات اخیر، خود را کاملاً آماده دیدار با تراکتورسازی می‌دانند و آن‌طور که از اردوی این تیم خبر می‌رسد، پرسپولیسی‌ها دقیقه‌شماری می‌کنند تا هرچه زودتر برای این بازی، راهی میدان شوند اما پس از تمرین ظهر دیروز، نگرانی‌هایی بین بازیکنان به وجود آمد.
منتظر سورپرایز جدید برانکو باشید

یکی از بازیکنان در این مورد به ما گفته است: «برخی از بچه‌ها ترسیده‌اند که با وجود بازگشت مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و سیدجلال حسینی، چه کسانی باید از ترکیب بیرون بمانند.

البته علی علیپور محروم و محسن ربیع‌خواه مصدوم هستند اما چون رامین رضاییان عملکرد خوبی داشته، احتمالاً در ترکیب اصلی می‌ماند و با این وضعیت باید فرشاد را از ترکیب بیرون بگذارند که این موضوع، خودش یک سورپرایز است. بچه‌ها در رختکن و بعد از تمرین با هم حرف می‌زدند و می‌گفتند امکان اینکه برانکو، صادق محرمی را کنار بگذارد، خیلی کم است چون صادق به بازیکن محبوبش تبدیل شده، پس اگر صادق در ترکیب بماند، یا فرشاد نیمکت‌نشین می‌شود یا رامین رضاییان که البته نیمکت‌نشینی هر کدام از این دو بازیکن هم عجیب به نظر می‌رسد.»

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیسی‌ها با اضافه کردن سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی، تیم پرمهره‌تری نسبت به نیم‌فصل اول شده‌اند اما حالا مشکل جدیدی به نام «انتخاب ترکیب اصلی» به وجود آمده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zryvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه تکراری برانکو: 2 جای خالی برای 3 نفر