تاریخ انتشار: 1395/11/26 11:23
کد خبر: 229295

کی روش تهدیدش را عملی خواهد کرد

کی روش تهدیدش را عملی خواهد کرد

روزی که کارلوس کی‌روش پس از انتقادهای برانکو اعلام کرد برنامه‌های تیم ملی بر اساس برنامه فیفا پیش می‌رود، برخی صحبت او را جدی نگرفتند. حتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم ملی بر اساس برنامه‌هایی که از قبل اعلام شده بود، برای دیدار با قطر و چین آماده می‌شود، اما کی‌روش پس از چند جلسه با تاج بازهم سر حرف خود ماند. سرمربی تیم ملی در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که به هیچ‌وجه تیم ملی زودتر از تاریخ فیفا اردویی نخواهد داشت و بازیکنان چهار روز پیش از دیدار با قطر وارد اردو می‌شوند.

در حالی که پیش از این باشگاه ایرانیان دبی در تاریخ 24 اسفندماه 95 تا اول فروردین‌ماه 96 برای برپایی اردوی تیم ملی رزرو شده بود، اما گویا این اردو به هماهنگی نهایی نرسیده است. یکی از مسئولان باشگاه ایرنیان دبی در این خصوص گفت: «تیم ملی زمانی که دی‌ماه در باشگاه ایرانیان بود، برای اسفندماه نیز حضورش در باشگاه را هماهنگ کرده بود و از 24 اسفندماه به مدت 8 روز باشگاه را رزرو کرده بودند، اما پس از آن همه جنجالی که به راه افتاد، دیگر خبری از مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال نشد». گفته می شود وقتی کی روش دید فدراسیون فوتبال نمی‌تواند برخوردی با سرمربی کروات پرسپولیس داشته باشد، با مهدی تاج هم سر لجبازی افتاده و در حالی که رئیس فدراسیون تأکید دارد تیم ملی طبق برنامه قبلی آماده‌سازی کند، اما کی‌روش کار خودش را میکند.

شایعه شده کی‌روش تنها در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال با برانکو برخورد کنند حاضر است دستیاران ایرانی خود را برگرداند و اردوی تیم ملی هم بر اساس برنامه قبلی برگزار شود. فدراسیون هم بهانه‌ای برای برخورد با برانکو ندارد و همین مسئله تبدیل به معمایی پیچیده برای تاج و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال تبدیل شده است. حالا کی‌روش روی حرف خود مانده است و قصد ندارد زودتر از چهار روز مانده به بازی با قطر تمرینی برای ملی‌پوشان در نظر بگیرد. از سوی دیگر کی‌روش تهدید دیگری هم داشته و آن هم این بود که دیگر به ملی‌پوشان پرسپولیس نیازی ندارد و آنها چون چاق هستند و اضافه وزن دارند، به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. برخی نیز این تهدید کی‌روش را جدی نگرفتند، اما گویا تهدید او جدی‌تر از همیشه است.

پس از درخشش بازیکنان استقلال در دربی، کی‌روش اطمینان حاصل کرده که با بازیکنان لژیونر می‌تواند ترکیب اصلی خود را به دست بیاورد و با بازیکنان داخلی و جوان‌های استقلال نیز نیمکتی قدرتمند را تشکیل می‌دهد. کی‌روش از اینکه تیمش بدون بازیکنان پرسپولیس دچار آسیب نشود، خیالش راحت است و تهدید خود را عملی خواهد کرد، مگر اینکه فدراسیون راهی برای حل این بحران پیدا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrd9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: باخت دربی را فراموش کنید/ طاهری در جمع سرخپوشان حاضر نشد