تاریخ انتشار: 1395/11/27 21:00
کد خبر: 228918

صنعت نفت-پدیده/پیکار 6 امتیازی استادو شاگرد

تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.
صنعت نفت-پدیده/پیکار 6 امتیازی استادو شاگرد

تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

صنعت نفت در حال حاضر با کسب 22 امتیاز در رده دوازدهم جای دارد. شاگردان فیروز کریمی در صورت پیروزی در این مسابقه می تواند یک رده در  جدول صعود داشته باشند اما اگر در این مسابقه شکست بخورند ممکن است دو رده در جدول با تنزل روبه رو شود.

* پدیده مشهد در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد. مردان رضا مهاجری می توانند با شکست صنعت نفت جای این تیم را در رده دوازدهم بگیرند اما اگر در این مسابقه سه امتیاز کامل را کسب نکنند ممکن است تا رده پانزدهم سقوط کنند.

* دیداررفت این دو تیم در ورزشگاه ثامن مشهد یکی از زیباترین بازی های فصل بود که با نتیجه مساوی 3-3 خاتمه پیدا کرد. گل های تیم پدیده در آن دیدار توسط رضا ناصحی و محمدرضا علیمردانی زده شد و از سوی مقابل محمد شادکام و محمد پورمحمد برای نفت آبادان گلزنی کردند. در آن مسابقه یونس شاکری یک پنالتی را برای پدیده از دست داد.نکته جالب این است که هدایت صنعت نفت برعهده نادر دست نشان بود.

* فیروز کریمی در 6 دیدار اخیر که هدایت صنعت نفت را برعهده گرفته یک برد ، 3 مساوی و 2 باخت حاصل کارش بوده است. تنها پیروزی او در هفته شانزدهم مقابل صبا اتفاق افتاد.

* رضا مهاجری جایگاه مستحکمی در پدیده ندارد و ممکن است در صورت شکست در این مسابقه سمت سرمربیگری خود را از دست بدهد.

* مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت نمی تواند در این بازی تیمش را همراهی کند.

* پدیده پس از شکست ماشین سازی در هفته یازدهم دیگر رنگ برد را ندید و در حال حاضر 10 هفته است که موفق به کسب سه امتیاز نشده اند.

* رضا مهاجری سابقه کار با فیروز کریمی را در کارنامه خود دارد و به نوعی کریمی یکی از اساتید او در مربیگری بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr5wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات پیکان تهران تعطیل شد