تاریخ انتشار: 1396/01/18 13:17
کد خبر: 218752

‎خسرو و دویستمین بوسه بر پیراهن آبی

کاپیتان دوم استقلال در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز برای دویستمین بار در لیگ برتر با پیراهن این تیم به میدان رفت.
‎خسرو و دویستمین بوسه بر پیراهن آبی

خسرو حیدری بهترین گلساز استقلال در تاریخ لیگ برتر در دیدار برابر گسترش فولاد دویستمین بازی خود با پیراهن استقلال در لیگ برتر را پشت سر گذاشت.


‎کاپیتان دوم استقلال در لیگ شانزدهم که مهره قابل اعتماد و اتکای منصوریان در سمت راست زمین به شمار می رود، سومین بازیکن استقلال است که وارد باشگاه دویست تایی های لیگ برتر با پیراهن استقلال می شود.


‎حیدری در این 200 بازی برای استقلال سه گل به ثمر رسانده و تعداد پاس گلهای او نیز از 50 عبور کرده است. حیدری البته در این مدت 258 دیدار رسمی با پیراهن استقلال انجام داده که 41 بازی آن در لیگ قهرمانان آسیا بوده و 17 بازی نیز در جام حذفی برگزار شده است.


‎کاپیتان دوم آبی پوشان پس از حضور منصوریان در این تیم روزهای خوبی را در داخل زمین تجربه می کند و در خارج از زمین به گفته ی منصوریان بازوی سرمربی در رختکن است. حیدری در دیدار برابر گسترش فولاد با تصمیم منصوریان 90 دقیقه برای استقلال به میدان رفت تا مانند دیگر بازیکنان استقلال بی استراحت به مصاف لوکوموتیو برود و مشخص شود که نقش پر رنگی در پازل تاکتیکی منصوریان دارد.


‎با توجه به باقی ماندن دو سال از قرارداد حیدری با استقلال انتظار می رود این بازیکن بتواند در سال های پیش رو بازی های خود با پیراهن استقلال در دیدارهای رسمی را به 300 برساند تا نام او در این زمینه نیز در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395lpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ابراهیمی برای حفظ رکوردهای استقلال ومنصوریان