تاریخ انتشار: 1396/01/20 12:41
اختصاصی| جنگ با هواداران سرخ ممنوع؛
کد خبر: 218326

پیشنهاد خارجی نداشتم بی برو برگرد با پرسپولیس تمدید می‌کنم!

بازیکنان چندصد میلیونی پرسپولیس تهران هنوز قراردادهایشان را با این باشگاه تمدید نکرده اند.
پیشنهاد خارجی نداشتم بی برو برگرد با پرسپولیس تمدید می‌کنم!

به گزارش فرتاک ورزشی، سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا دو بازیکنی هستند که هنوز با پرسپولیس تمدید نکرده‌اند. آنها به باشگاه پرسپولیس گفته‌اند اگر لژیونر نشوند، بی برو برگرد قراردادهایشان را تمدید می کنند.

این اقدام درحالی رخ داده است که هواداران پرسپولیس معتقدند کامیابی نیا از پرسپولیس توانسته به تیم ملی برسد و به همین منظور، بازتابی جهانی پیدا کند و چون پرسپولیس در پست کامیابی نیا بازیکن خوبی ندارد، او باید در تیم بماند و برای فصل بعد و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، به این تیم کمک کند.

هواداران ارتش سرخ این انتظار را از رفیعی نیز داشتند که او بازیکن یک نیم فصل برای پرسپولیس نیست و او به این منظور به پایتخت آمده تا سالیان سال، مهاجمان پرسپولیس را تغذیه کند و با این تیم، کارناوال شادی برپا کند.

درحالی که هواداران پرسپولیس دوست دارند دو بازیکن مهم این تیم در پایتخت بمانند، گویا آنها به پیشنهادات خارجی‌ای فکر می کنند که سرنوشت طارمی و رضائیان را در فصل گذشته در پی داشت. آیا عواقب مردمی نبودن دو بازیکن سابق و لژیونر پرسپولیس، برای دو هافبک پرسولیس تکرار می شود؟! باید صبر کرد و منتظر نقل و انتقالات تابستانه ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mjle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه برانکو و پرسپولیس؛ ستاره سرخپوشان راضی به تمدید قرارداد نشد

جبران اشتباهات رفیعی و مسلمان توسط ستاره دیده نشده
اختصاصی| علیپوری که دیده نشد به داد برانکو رسید؛

تغییری که این بار برای پرسپولیس نتیجه داد
اختصاصی/ حسین ماهینی یکی از عوامل اصلی برد امشب پرسپولیس