تاریخ انتشار: 1396/02/23 09:50
کد خبر: 211152

مشکل بزرگ استقلال در نقل و انتقالات؛ استقلال در مذاکره با گزینه های منصوریان به بن بست خورد

مشکل بزرگی که سد راه استقلال است و اجازه نمی‌دهد آنها در نقل و انتقالات مانور کنند، بی پولی است و تا زمانی که بودجه مکفی در حساب باشگاه نباشد در راستای جذب بازیکنان جدید نمی‌توان اقدامی کرد.
مشکل بزرگ استقلال در نقل و انتقالات؛ استقلال در مذاکره با گزینه های منصوریان به بن بست خورد

 وقتی باشگاه استقلال حتی نمی‌تواند حقوق‌های این فصل را سر وقت پرداخت کند و به بازیکنان چک خرداد ماه را می‌دهد، گزینه‌های جدید هم برای پیوستن به ترکیب استقلال شروطی را مطرح می‌کنند.  البته اگر آن بازیکن پیشنهادی نداشته باشد شاید با استقلال به توافق برسد اما زمانی که می‌بینیم در فهرست استقلال نام بازیکنانی همچون بیت‌سعید، تبریزی، دانیال ماهینی و یکی دو بازیکن مطرح دیگر قرار دارد به این بازیکنان حق می‌دهیم که پیش از هر قراردادی با باشگاه طلب دریافت پیش قسط اولیه خود را کنند. طی روزهای اخیر صحبت‌هایی میان رابطان باشگاه استقلال و برخی گزینه‌ها شده اما آنها از طریق مدیر برنامه‌های خود به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که تا وقتی پول نگیرند حاضر به عقد قرارداد نیستند.
کاری که در پرسپولیس به خوبی در حال انجام است و مسوولان این باشگاه لااقل موفق به پردخت حقوق اولیه بازیکنان جدید خود شده‌اند. مادامی که در استقلال بودجه نباشد موفقیت در نقل و انتقالات سخت می‌شود. هر چقدر هم که زمان از دست برود، دشواری‌های بستن تیمی مدعی بیشتر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3956vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به هواداران/استقلال کاوه را نمی‌خواهد