تاریخ انتشار: 1396/03/20 15:16
کد خبر: 204771

وقتی یک دلال در تیم ملی فوتبال ایران همه کاره می شود!

روز گذشته عکاس روزنامه رسمی دولت در حوزه ورزش برای تهیه عکس از تیم ملی کشورمان به ورزشگاه آزادی رفت اما از حضور او در تمرین جلوگیری شد.
وقتی یک دلال در تیم ملی فوتبال ایران همه کاره می شود!

به گزارش فرتاک ورزشی، مسوولان تیم ملی به عکاس روزنامه ورزشی دولت گفته‌اند که او حق حضور در تمرینات تیم ملی را ندارد. وقتی– عکاس روزنامه – موضوع را پیگیری می‌کند، به او اعلام می‌شود که با (ب - م) یکی از نزدیکان کی‌روش که فعال در عرصه نقل و انتقالات است و هیچ مسوولیت رسمی و سازمانی در تیم ملی و فدراسیون ندارد هماهنگی لازم را انجام دهد.

سرانجام پس از رایزنی فراوان عکاس مذکور موفق به حضور در تمرین می‌شود و پس از مراجعه به فرد مورد نظر، این پاسخ را می‌شنود: «مرا وارد این اختلافات نکنید و فدراسیون فوتبال دستور داده تا از ورود شما به تمرینات جلوگیری شود!»

فدراسیون فوتبال هرگز نتوانسته سرمربی تیم ملی را مدیریت کند و اختلافات گسترده کی‌روش با رسانه‌ها، دعوا با برانکو و اخراج دستیاران نمونه‌هایی از سوءمدیریت در فدراسیون فوتبال است.

با توجه به شرایط حساس کشور و بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی مقابل ازبکستان، در این برهه از زمان به مسائل ریز پشت پرده فدراسیون و تیم ملی نمی‌پردازیم اما پس از مقدماتی جام جهانی بحث‌های بسیاری در خصوص حضور برخی دلال‌ها در اردوهای تیم ملی، مسائل غیرشفاف اردوها و دعوت از برخی بازیکنان خاص وجود دارد که به آنها پرداخته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zd68b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی دروازه بانان جدید تیم ملی مشخص شد