تاریخ انتشار: 1396/03/25 11:10
کد خبر: 203517

بازیکنی که لیاقت رسیدن به شماره 7 پرسپولیس را دارد

شفقنا ورزشی: تعصب مثال زدنی در پرسپولیس دارد و در کنار کیفیت بالایی که دارد به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم برانکو تبدیل شده است. او به جای پیراهن 77 بهتر است که شماره 7 را که به اسطوره سرخ پوشان تعلق دارد بر تن کند.
بازیکنی که لیاقت رسیدن به شماره 7 پرسپولیس را دارد

وقتی دوباره به پرسپولیس بازگشت بسیار به مدیران وقت سرخ پوشان خرده گرفتند که چرا بازیکن پرحاشیه و جنجالی را جذب کرده اند.

برانکو مربی بود که اصلا بازیکنان جنجالی و حاشیه ساز را دوست نداشت و پیش بینی می  شد که محسن مسلمان هم در مسیر پیام صادقیان گام بردارد و او هم در نهایت از پرسپولیس جدا شود اما نه تنها اینگونه نشد بلکه مسلمان الان به یکی از آماده ترین و کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است.

او با تعصب بسیار بالایی در میانه میدان پرسپولیس بازی می کند. دقت بالا در پاس دادن و هماهنگی زیاد با مهدی طارمی باعث شده تا مسلمان جایگاه ویژه ای در خط میانی پرسپولیس داشته باشد. او از بازیکنانی است که قبل از آنکه فصل به پایان رسد قرارداد خود را با سرخ پوشان تمدید می کند بدون آنکه از مشکلات مالی سخن به میان آورد چرا که او عاشق پرسپولیس است و حتی حاضر نیست که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به آب و آتش بزند چرا که به قول خود محسن تیم ملی اش پرسپولیس است و برای موفقیت تیم محبوبش نهایت تلاش را به کار می گیرد.

شماره 7 پرسپولیس به سلطان پروین تعلق دارد و بازیکنی مانند سروش رفیعی فصل قبل آن را بر تن کرد و بعد از جدایی این بازیکن بهتر است که مسلمان این پیراهن را بر تن کند چرا که ثابت کرده که شایستگی رسیدن به این پیراهن را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qljw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: هرگز نگفتم مسلمان و طارمی تیم را مسخره می‌کنند/ شکایت می کنم