تاریخ انتشار: 1396/05/16 07:00
کد خبر: 190627

معضلی به نام بازگشت کاپیتان پرسپولیس!

بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی هم می تواند شیرین باشد و هماینکه تلخ که یک جوان بر روی نیمکت بنشیند.
معضلی به نام بازگشت کاپیتان  پرسپولیس!

به دست آوردن جام بعد از یک دهه، بدون وزنه‎ای به نام سید جلال حسینی در خط دفاعی هرگز ممکن نمی‌شد. او بهترین مدافع پرسپولیس و یکی از کلیدی‌ترین نفرات تیم پرفسور به شمار می‌رفت.

تصور این تیم بدون مرد شماره 4 ساده نیست اما دوران تازه‌ای از زندگی بدون سیدجلال دوباره آغاز شد. حسینی در سوپرجام به میدان نرفت اما پرسپولیس در مقابل نفت با دردسر چندانی روبرو نشد و این جام را با کلین‌شیت به دست آورد. فولاد خوزستان هم نتوانست تهدیدی برای علیرضا بیرانوند به وجود بیاورد. دو کلین شیت بدون سیدجلال، رویایی بود که زمانی کاملا دور از دسترس بود. اولین تلنگر برای احساس کردن جای خالی سید اما در تبریز زده شد. اشتباه فاحش شجاع خلیل‌زاده، گل تساوی تراکتورسازی را خلق کرد و پسران پرفسور زحمت زیادی به خرج دادند تا دوباره از این تساوی، پیروزی بسازند.

شاید اگر دروازه قرمزها در تبریز هم بسته می‌ماند، بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی بیشتر به تاخیر می‌افتاد اما تنها چند روز بعد از نبرد یادگار امام، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس دوباره پا به توپ شده و آماده است تا دوباره بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو ببندد. بازگشت سید به ترکیب اصلی قطعی به نظر می‌رسد اما سوال اینجاست که او به جای چه کسی، در ترکیب ثابت تیم قرار خواهد گرفت؟‌ از بین شجاع خلیل زاده و محمد انصاری، دومی عملکرد مطمئن‌تری در سه بازی گذشته داشته اما شجاع همیشه مدافع موردعلاقه ایوانکوویچ بوده و کنارگذاشتن او بعد از گلزنی در هفته اول لیگ، بعید به نظر می‌رسد. در بین مدافعان اصلی سرخپوشان، احتمالا این صادق محرمی است که قربانی بازگشت جلال می‌شود.

با حضور دوباره کاپیتان در ترکیب، احتمالا محمد انصاری به سمت چپ خط دفاعی برمی‌گردد تا زوج جلال و شجاع در مرکز خط دفاع شکل بگیرد و حسین ماهینی نیز در سمت راست به میدان برود و این یعنی این که صادق محرمی هم باید از روی نیمکت بازیها را دنبال نماید. این ترکیب اولیه پرسپولیس برای مسابقه سوپرجام با نفت تهران نیز بود که به دلیل آسیب‌دیدگی حسینی، هرگز شکل نگرفت. ترکیبی که دیر یا زود در پرسپولیس مورد آزمایش  قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zogk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه طارمی به سرپرست پرسپولیس