تاریخ انتشار: 1396/05/27 23:40
کد خبر: 188054

مگویان چه موقع مازاد شد؟ بعد از العین یا بعد از جذب منتظری؟

مگویان چه موقع مازاد شد؟ بعد از العین یا بعد از جذب منتظری؟

جدایی هرایر مگویان  از استقلال این روزها حواشی زیادی را در پی داشته است و طرفین یکدیگر را مقصر می‌دانند. باشگاه استقلال صراحتا می‌گوید بعد از بازی با العین به مگویان و مدیر برنامه‌هایش ادموند اختر اعلام کرده‌اند که مگویان را برای لیگ هفدهم نمی‌خواهند. در مقابل، اختر هم می‌گوید چنین چیزی واقعیت ندارد و استقلالی‌ها اولین بار بعد از بازی اول استقلال مقابل صنعت‌نفت جدایی مگویان را به او اعلام کرده‌اند، پس باید طبق قانون مطالبات بازیکن ارمنی را پرداخت کنند.

روز گذشته درنشست خبری پیش از بازی سایپا و استقلال منصوریان بازهم در خصوص قرار گرفتن نام مگویان درلیست مازاد و حواشی ایجاد شده این‌طور پاسخ داد: «من با آقای افتخاری صحبت کردم. مگویان برای ما زحمت کشیده است. بعد از جذب منتظری و حفظ پادووانی گفتیم به جوانان‌مان اعتماد کنیم. این مشکل هم حل می‌شود و هفته آینده قرار است با ادموند اختر عزیز توافق شود. اما وقتی منصوریان در این نشست روز گذشته اعلام می‌کند بعد از جذب منتظری به این نتیجه رسیدیم به جوانان‌مان اعتماد کنیم؛ ادعای استقلالی‌ها نسبت به اعلام زمان مازاد بودن مگویان به اختر زیر سوال می‌رود.

استقلالی‌ها 8خرداد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفتند، همان زمانی که استقلالی‌ها می‌گویند به اختر اعلام کرده‌اند مگویان را نمی‌خواهند ولی منصوریان دیروز صراحتا اعلام کرد بعد از جذب منتظری به این نتیجه رسیده‌اند که کار را با منتظری، پادووانی و جوانان دامه بدهند، این در شرایطی است که منتظری در بامداد 2تیرماه بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت به صورت شبانه قرارداد بست. با این تفاسیر، استقلالی‌ها بعد از گذشت 25روز از بازی با العین و جذب منتظری به این نتیجه رسیده‌اند که مگویان را کنار بگذارند نه بعد از بازی با العین. البته طبیعی است که کادر فنی استقلال و هواداران از بازگشت دوباره منتظری استقبال بیشتری کنند تا حفظ مگویان.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjvav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست باز علیرضا منصوریان برای انتخاب سبکی شبیه پرسپولیس تا سیستم یوونتوسی