تاریخ انتشار: 1397/04/30 21:55
کد خبر: 137757

نایب قهرمانی کرمانشاه در رقابت های لیگ کلاسیک کشتی بانوان

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از نایب قهرمانی تیم کشتی باغچه مینو کرمانشاه در رقابت های لیگ کلاسیک کشتی بانوان کشور خبر داد.
نایب قهرمانی کرمانشاه در رقابت های لیگ کلاسیک کشتی بانوان

منصور کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ، اظهار داشت: فصل نخست رقابت های کشتی کلاسیک بانوان کشور در 2 گروه با حضور 9 تیم از جمله تیم های باغچه مینو و مجتمع رفاهی بیستون کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات مقدماتی گروه دوم که هر 2 تیم کرمانشاهی نیز در آن قرار داشتند، تیم باغچه مینو با پیروزی مقابل تیم های مجتمع رفاهی بیستون و فروشگاه باران و باخت مقابل شرکت عمران گلبهار به عنوان تیم نخست راهی مسابقه فینال شد.

کیانی ادامه داد: مجتمع رفاهی بیستون دیگر نماینده استان نیز با پیروزی مقابل فروشگاه باران و شرکت عمران گلبهار و باخت برابر باغچه مینو در نهایت مقام سوم گروه را کسب و از راه یابی به دیدار رده بندی بازماند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: در دیدار فینال تیم باغچه مینو برابر کافه کاله نور از مازندران قرار گرفت و در حالی که در مسابقات نفر به نفر 2 تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند اما تیم مازندرانی در امتیاز شماری 16 بر 13 پیروز و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار رده بندی نیز عمران گلبهار خراسان رضوی با حساب 6 بر یک از سد مجتمع حمید سوریان تهران گذشت و مقام سومی را بدست آورد.

کیانی یادآوری کرد: مسابقات لیگ کشتی کلاسیک بانوان قرار است در چهار فصل برگزار شود که فصل نخست این رقابت ها به میزبانی تهران و در خانه کشتی محمد بنا برگزار شد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه در پایان گفت: حدیث مرادی، زهرا شاطری، شکوفه دارابی، شیدا رئوفی، روشنک نوری، فاطمه شهبازی، سحرامیریان و اسما لطفی نفرات تیم باغچه مینو استان در مسابقات کلاسیک بانوان کشور را تشکیل می دادند.

در استان کرمانشاه حدود یکصد کشتی گیر خانم زیرنظر هیات مشغول فعالیت هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzymn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیون مردم کرمانشاه هستیم
محمدحسن محبی:

یزدانپور داور بین‌المللی کشتی شد
در رقابت‌های قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان در فنلاند؛

آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد جهان در کرمانشاه فردا
مدبر رئیس کمیته داوران کرمانشاهی در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک ورزشی: